.

Beantwoord

Beltegoed staat er nog steeds niet op?

  • 5 October 2012
  • 3 reacties
  • 903 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Hierbij een vraag over mijn aansluiting.
Gistermiddag rond half 1 heb ik mijn beltegoed opgewaardeerd, nu staat het er nog steeds niet op. Vandaar dat ik gister geprobeerd heb contact op te nemen, na 40 minuten had ik nog steeds niemand aan de lijn en zojuist ook bijna 50 minuten in de wacht gestaan. Daarom probeer ik het via deze weg.

Waarom word het beltegoed er niet bijgeschreven?


Groetjes.
icon

Beste antwoord door Arie 6 October 2012, 17:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Anoniem,

In ons systeem staat de opwaardering nog als niet voltooid. Is het bedrag al wel afgeschreven? Als dit het geval is verzoeken wij je ons een printscreen van de afschrijving toe te sturen waarna wij het beltegoed zullen toevoegen.

Groetjes,

Arie
Beste Anoniem,

In ons systeem staat de opwaardering nog als niet voltooid. Is het bedrag al wel afgeschreven? Als dit het geval is verzoeken wij je ons een printscreen van de afschrijving toe te sturen waarna wij het beltegoed zullen toevoegen.

Groetjes,

Arie


Beste Arie,

Ik heb vrijdag eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Toen werd mij ook gezegd dat het bedrag niet was voltooid. Echter was het wel van de rekening af en heb ik gelijk een printscreen doorgestuurd. Er werd mij beloofd dat het beltegoed gelijk zou worden bijgeschreven die vrijdagmiddag nog.

Het is nu helaas nog niet gebeurd.
Ik hoop dat het snel geregeld is want ondanks dat ik nog nooit eerder problemen heb gehad, irriteer ik mij hier behoorlijk aan.


In ieder geval bedankt.


Groetjes.
Badge +2
Beste Anoniem,

Uit onze gegevens blijkt dat wij het beltegoed gisteren voor je hebben bijgeschreven. Dit is ook te zien op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer