Skip to main content
Beste lezer,



Mijn beltegoed abonnement is sinds 16 jan. 09.30 uur niet meer bijgewerkt. Enig idee van de reden? (Factuuropmaak/weekend)
Misschien heb je sinds die tijd niet meer gebeld??
Hoi b11122, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Prepaid. Als andere forumgebruikers dezelfde vraag hebben, kunnen ze je topic sneller vinden :)



Je geeft aan dat je verbruik voor het laatst is bijgewerkt op 16 januari om 9:30 uur. De datum en het tijdstip die je aangeeft, was het moment waarop je toen voor het laatst had verbruikt.



Hierna verwerkt het systeem je verbruik nog bij. Je verbruik wordt een aantal keer per dag bijgewerkt. Stel dat je die middag niet meer hebt gebeld, dan komen er geen nieuwe verbruiksgegevens te staan op Mijn Simyo.

RicoK vraagt dus terecht of je daarna nog gebeld hebt :)



Inmiddels heb je nog gebeld op 19 januari om 17:12 uur. Onder het tabblad Verbruik > Mijn verbruik kun je dit telefoongesprek terugvinden.



Is je vraag hiermee beantwoord?



@RicoK: bedankt voor je opmerking 😃
Beste lezer,



Mijn beltegoed abonnement is sinds 16 jan. 09.30 uur niet meer bijgewerkt. Enig idee van de reden? (Factuuropmaak/weekend)



Bedankt voor het antwoord. Kennelijk heb ik dan vele minuten cadeau gekregen, want ik heb nog meerdere malen gebeld, vandaar dan ook mijn vraag. Maar .... zoek dit maar niet verder uit. Prima zo ... 😉
Misschien heb je sinds die tijd niet meer gebeld??





Haha, nee, dat was uiteraard niet zo. Dan had ik ook geen vraag gesteld. Maar ... laat maar zitten, prima zo en vooral zo houden. Af en toe een cadeautje is best leuk!
Dan zul je wel gebeld zijn, b11122. In plaats van zelf gebeld hebben.

Ik kan nu ook maar 1 gesprek zien op de 19e en verder vandaag (20e) weer.

Reageer