Skip to main content
Beantwoord

Beltegoed overzetten naar een ander nummer (ook Simyo). Kan dit?

• November 24, 2025
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Beltegoed overzetten naar een ander nummer (ook Simyo) is het mogelijk? Zo ja, hoe?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Pigpen,

Bedankt voor je bericht. Dat is zeker mogelijk! 

Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers en persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag in orde. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes
Amy

5 reacties

JanD
  • November 24, 2025

Beste ​@Pigpen dat kan onder bepaalde voorwaarden.

Wacht daartoe de reactie van een moderator af s.v.p..

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 24, 2025

Hoi ​@Pigpen,

Bedankt voor je bericht. Dat is zeker mogelijk! 

Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met de 06-nummers en persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag in orde. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes
Amy

• Beginner
  • December 21, 2025

Ik zou ook graag mijn Simyo Prepaid beltegoed overzetten naar een ander Simyo nummer vanwege overstappen naar een contract elders. Is dat mogelijk ?

JanD
  • December 21, 2025

Ik zou ook graag mijn Simyo Prepaid beltegoed overzetten naar een ander Simyo nummer vanwege overstappen naar een contract elders. Is dat mogelijk ?

Beste ​@Elnestor dat is in principe onder voorwaarden mogelijk.

Wacht daartoe na het weekend de reactie van een moderator af s.v.p.

Succes

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 22, 2025

Hoi ​@Elnestor,

Bedankt voor je bericht. Begrijpelijk dat je dit even navraagt!

Als je overstapt naar een andere provider en je Simyo Prepaid-nummer opzegt, kan het resterende beltegoed niet worden overgezet naar een ander Simyo-nummer. In dat geval kan het beltegoed alleen worden teruggestort op je bankrekening nadat je nummer is overgezet naar de nieuwe provider.

Het overzetten van beltegoed naar een ander Simyo Prepaid-nummer is alleen mogelijk als beide nummers actief blijven bij Simyo.

Als beide telefoonnummers actief zijn en je het beltegoed wilt overzetten of op je rekening wilt laten terugstorten, kun je mij een privébericht sturen. Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat