.

Beltegoed overzetten naar andere nummer. Hoe werkt dit?

  • 28 June 2022
  • 8 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo ik wil graag overzetting van mijn beltegoed  van      06XXXXXXXX

Naar    06XXXXXXXX

Beltegoed is  12.50 €

Bedankt

 

 

 

 

Seren 1 jaar geleden

Hoi @Metin,

Bedankt voor je bericht. Voordat ik in ga op jouw topic wil ik je graag informeren over het feit dat het niet verstandig is om privacy gevoelige informatie openbaar te posten (zoals jouw telefoonnummer). Om deze reden heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit je topic. 

Uiteraard is het mogelijk om beltegoed over te zetten naar een andere Simyo prepaid aansluiting. Hiervoor wil ik jou vragen om mij een privé bericht te sturen met beide 06-nummers en bijbehorende persoonlijke gegevens. Ik zal er dan voor zorgen dat het beltegoed word overgeheveld. 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Dank je Wel voor je reactie👍👏

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Dat komt omdat dit het bonustegoed is, vandaar dat dit niet automatisch wordt meegenomen in het overhevelen. Ik heb even overlegd en het bonustegoed van €2,50 zal alsnog worden overgezet! Ik zal dit verzoek meteen doorzetten 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag

ik wil ook graag beltegoed over laten zetten.

alvast bedankt

groetjes Ron

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik dit graag voor je in orde 😊!

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +6

Het beltegoed is vandaag overgezet bedankt.

maar ik lees nergens op dit forum althans ik heb het nog nooit voorbij zien komen dat op de oude aansluiting € 2,50 blijft staan en dat de simkaart direct geblokkeerd wordt voor uitgaand verkeer.

klopt dit??

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Metin,

Bedankt voor je bericht. Voordat ik in ga op jouw topic wil ik je graag informeren over het feit dat het niet verstandig is om privacy gevoelige informatie openbaar te posten (zoals jouw telefoonnummer). Om deze reden heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit je topic. 

Uiteraard is het mogelijk om beltegoed over te zetten naar een andere Simyo prepaid aansluiting. Hiervoor wil ik jou vragen om mij een privé bericht te sturen met beide 06-nummers en bijbehorende persoonlijke gegevens. Ik zal er dan voor zorgen dat het beltegoed word overgeheveld. 

Groetjes,
Seren

Hallo, 

Zou ik ook zo'n privé link kunnen krijgen? Ik heb namelijk ook de verkeerde nummer opgewaardeerd. 

Groetjes 

Vincent 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Vincent PS,

Bedankt voor je bericht. Oei dat is niet zo heel handig! Je kunt mij inderdaad een privé bericht sturen met beide 06-nummers en persoonlijke gegevens. Dan zorg ik ervoor dat jouw beltegoed word overgezet op het juiste nummer. 

Groetjes,
Seren

Reageer