.

Beantwoord

Beltegoed overzetten

  • 21 August 2012
  • 3 reacties
  • 1069 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hoi,
3 weken geleden heb ik contact gehad met moderator Natacha over dit onderwerp. Het zou mogelijk zijn om dit bedrag over te zetten op het nr van zijn broer als het bewuste €20  nr niet meer zou worden gebruikt. Nr mag XX worden. Ik wil de sim simkaart naar u terugsturen.
Vriendelijke groet,
Stip
icon

Beste antwoord door Wayne 27 August 2012, 15:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi Stip,

Volgens onze gegevens maak je momenteel nog gebruik van de aansluiting. Zou je misschien even kunnen laten weten of jij nog gebruik van deze aansluiting wenst te blijven maken of dat je liever wilt dat wij het resterend tegoed overzetten op een ander telefoonnummer?
Badge +1
Hoi Stip,

Volgens onze gegevens maak je momenteel nog gebruik van de aansluiting. Zou je misschien even kunnen laten weten of jij nog gebruik van deze aansluiting wenst te blijven maken of dat je liever wilt dat wij het resterend tegoed overzetten op een ander telefoonnummer?


De aansluiting eindigend op 49 is van mijzelf en die blijf ik gebruiken. De andere 2 aansluitingen zijn van mijn zonen. Eén ervan (met €20 erop) wordt niet meer gebruikt en mag worden opgeheven. Het tegoed graag op het andere. Natacha heb ik de nrs gemaild. Heb je ze niet meer, stuur ik ze alsnog een keer.
Bij voorbaat dank en groet,
Stip
Reputatie 2
Badge +1
Hey Stip,

Zou je mij alsjeblieft even de telefoonnummers (en naar welk nummer het tegoed over mag) in een privé berichtje toe kunnen sturen zodat ik het tegoed voor je over kan zetten?

Reageer