De pagina waarnaar ik wordt doorverwezen wil niet laden de foutmelding Error code: 1.1 verschijnt in plaats van de opwaardeer-interface. Nu kan ik dus niet mijn beltegoed opwaarderen. Jammer, want ik wil wel graag blijven bellen. Wanneer is deze storing weer verholpen? Of ligt de storing niet bij jullie, maar aan mijn internetverbinding?
Bladzijde 1 / 1
Hoi SenZei,
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt vragen bij ons. Ik kan me voorstellen dat je graag weer wilt kunnen bellen!
Helaas waren er gisteren inderdaad wat problemen op Mijn Simyo. Hierdoor kon je onder andere niet opwaarderen. Gelukkig hebben onze mannen van de IT afdeling dit snel op weten te lossen. Wil je mij laten weten of het ondertussen gelukt is om jouw beltegoed op te waarderen?
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Hier past jouw vraag wat beter :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Goed dat je dit komt vragen bij ons. Ik kan me voorstellen dat je graag weer wilt kunnen bellen!
Helaas waren er gisteren inderdaad wat problemen op Mijn Simyo. Hierdoor kon je onder andere niet opwaarderen. Gelukkig hebben onze mannen van de IT afdeling dit snel op weten te lossen. Wil je mij laten weten of het ondertussen gelukt is om jouw beltegoed op te waarderen?
Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Hier past jouw vraag wat beter :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.