Skip to main content
Hoe kan ik zien hoeveel beltegoed ik nog heb?

Ik ben begin van de maand overgestapt van een Simonly abonnement naar prepaid vanwege mijn verblijf in het buitenland. Hierbij heb ik mijn nummer behouden. Als ik op Mijn Simyo kijk dan zie ik nog steeds mijn gegevens van mijn abonnement.



Alvast bedankt,



Cynthia
Ik denk dat dat komt omdat jouw laatste factuur voor het abonnement nog niet is aangemaakt. Zodra die er is, en het verschuldigde bedrag geincasseerd, zullen die gegevens op Mijn Simyo verdwijnen. Een moderator zal mij uiteraard corrigeren als ik het bij het verkeerde eind heb...
Hoi CBrouwers, welkom op het Simyo forum!



Op 7 november ben je inderdaad overgestapt van Prepaid naar Sim Only. Ik vermoed dat je inlogt met het wachtwoord van je oude Sim Only aansluiting. Het is nu namelijk nog mogelijk om op beide Simyo accounts in te loggen. Ik heb het wachtwoord van je Prepaid aansluiting veranderd. Via de e-mail heb ik het nieuwe wachtwoord naar je toegestuurd. Met het nieuwe wachtwoord en je nummer kun je inloggen. Op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens kun je je beltegoed dan zien.



Laat je weten of alles lukt? :)



@Scotsman; bedankt voor het meedenken! Je kunt nog op beide inloggen 😉
Het is gelukt! Beide heel erg bedankt, ook voor de snelle reacties.
Hoi CBrouwers,



Wat goed om te horen dat het je is gelukt om in te loggen op het juiste account 🙂! Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan meteen weten!

Reageer