Skip to main content
Het lijkt er op dat Simyo mij heel wat dataverbruik aanrekent, terwijl ik inmiddels data uit heb staan voor mijn Simyo kaart (daar gebruik ik een 2e simkaart voor) en als ik bij verbruik wil opzoeken wanneer er dan voor 15 euro (!!) data verbruikt zou moeten zijn dan zie ik niks -- alles staat op 0.



Wellicht kan een mederwerker dit uitzoeken voor me? Ik zal voor nu in elk geval de sim van Simyo helemaal uitschakelen; vertrouw het niet zo helaas. Ben nieuw bij Simyo, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Toestel heeft nog nooit data verbruikt op een Sim waar data uit staat ...
Inmiddels opgelost via Simyo Klantenservice. Omdat je hier ook maar 1 bundel pm kunt aanschaffen de data-optie via de site ook uitgezet.
Hi Asante, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Prepaid. Ik denk dat het daar beter tot zijn recht komt.



Je hebt inmiddels al contact gehad en er is al een oplossing gegeven gelukkig.

Wanneer je op je telefoon het internet uit zet, wil dat niet garanderen dat je niet op internet kunt. Het uitzetten van internet op de simkaart kan enkel via Mijn Simyo en dat is nu ook gedaan 🙂
Ja, blijkbaar wil Simyo alsnog online gaan, ookal staat data op het toestel uit. Wel raar; is me nooit eerder overkomen O.o

Maar gebruik nu een andere SIM (niet van Simyo) voor de data; is goedkoper qua data en die gaat niet online als data uit staat. Ook staat daar minder tegoed op dan hier, dus mocht het een keer mis gaan dan is de schade beperkt 😉
Hoi Asante,



Onze simkaart maakt alleen verbinding met mobiel internet wanneer er door de telefoon opdracht toe wordt gegeven, niet andersom, maar handig dat je een andere oplossing hebt gevonden :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè 🙂

Reageer