.

Beantwoord

Beltegoed onder nul!

  • 21 March 2014
  • 1 reactie
  • 355 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag.
Ik gebruik sinds dinsdagavond simyo prepaid. Ik had 22,50 beltegoed erbij gekocht.
Toen ik gisterochtend wakker werd, kreeg ik een smsje dat mijn beltegoed onder de 0 was gekomen.
Ik ging kijken, en wat bleek: maar liefst -27 euro (!!).
Hoe kan dit? Ik heb inderdaad was smsjes verstuurd, maar dat kan het niet zijn.
Is dit een fout?

Alvast bedankt voor je hulp,

Jetske
icon

Beste antwoord door Ernst 24 March 2014, 11:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jetsk, welkom op ons forum.

In je gegevens zie ik dat je inmiddels de optie Internet op je mobiel hebt uitgezet, dus ik neem een beetje aan dat je de oorzaak hebt gevonden... Je mobiel heeft gebruik gemaakt van internet, en dan vooral in de ochtend van de 19e.

Omdat bij Simyo de verbruiksgegevens met een vertraging verwerkt worden, kan het gebeuren wanneer je veel internet in een korte tijd verbruikt dat je beltegoed onder de €0 terecht komt.
Omdat ik ook wel begrijp dat je dit niet expres hebt gedaan, heb ik nu eenmalig je beltegoed weer op €0 gezet bij je.
Als het goed is, gebeurt het ook niet weer, want je kunt niet meer internetten 😉

Reageer