Hallo allemaal,
Ik heb een vraag.
Ik gebruik sinds dinsdagavond simyo prepaid. Ik had 22,50 beltegoed erbij gekocht.
Toen ik gisterochtend wakker werd, kreeg ik een smsje dat mijn beltegoed onder de 0 was gekomen.
Ik ging kijken, en wat bleek: maar liefst -27 euro (!!).
Hoe kan dit? Ik heb inderdaad was smsjes verstuurd, maar dat kan het niet zijn.
Is dit een fout?
Alvast bedankt voor je hulp,
Jetske
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jetsk, welkom op ons forum.
In je gegevens zie ik dat je inmiddels de optie Internet op je mobiel hebt uitgezet, dus ik neem een beetje aan dat je de oorzaak hebt gevonden... Je mobiel heeft gebruik gemaakt van internet, en dan vooral in de ochtend van de 19e.
Omdat bij Simyo de verbruiksgegevens met een vertraging verwerkt worden, kan het gebeuren wanneer je veel internet in een korte tijd verbruikt dat je beltegoed onder de 0 terecht komt.
Omdat ik ook wel begrijp dat je dit niet expres hebt gedaan, heb ik nu eenmalig je beltegoed weer op 0 gezet bij je.
Als het goed is, gebeurt het ook niet weer, want je kunt niet meer internetten 😉
In je gegevens zie ik dat je inmiddels de optie Internet op je mobiel hebt uitgezet, dus ik neem een beetje aan dat je de oorzaak hebt gevonden... Je mobiel heeft gebruik gemaakt van internet, en dan vooral in de ochtend van de 19e.
Omdat bij Simyo de verbruiksgegevens met een vertraging verwerkt worden, kan het gebeuren wanneer je veel internet in een korte tijd verbruikt dat je beltegoed onder de 0 terecht komt.
Omdat ik ook wel begrijp dat je dit niet expres hebt gedaan, heb ik nu eenmalig je beltegoed weer op 0 gezet bij je.
Als het goed is, gebeurt het ook niet weer, want je kunt niet meer internetten 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.