.

Beantwoord

Beltegoed niet bijgeschreven én afgesloten om administratieve redenen.

  • 4 February 2013
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

Ik heb mijn prepaid beltegoed al meer dan week geleden (zondag 27 januari 2013) opgewaardeerd via iDeal. Het bedrag is direct afgeschreven van mijn maar tot mijn ergernis nog steeds niet bijgeschreven. Daarnaast krijg ik, wanneer ik probeer te bellen, te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen is afgesloten. Ik heb mijn vraag / klacht op maandag 28 januari 2013 naar de klantenservice gemaild, maar tot op heden enkel (meerdere) mailtjes ontvangen van Simyo met het bericht: "Helaas is het momenteel erg druk waardoor wij niet in staat zullen zijn te voldoen aan de reactietijd van 3 werkdagen. Wij proberen je vraag uiteraard zo snel mogelijk te behandelen."

Het bijschrijven van mijn beltegoed duurt inmiddels langer dan een week en de klantenservice beantwoordt mijn vraag niet, dus probeer ik maar gehoor te krijgen via dit forum.
icon

Beste antwoord door Alex 5 February 2013, 11:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum punkinsope,

Volgens onze gegevens die de iDeal betaling niet afgerond. Ik heb je email zojuist beantwoord met de vraag om meer informatie.

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Bedankt. Ik heb de benodigde informatie gemaild.

Mvg, Fenna
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je email. Ik heb de email ook beantwoord. Het beltegoed is inmiddels bijgeschreven.

Groetjes,

Alex

Reageer