.

Beantwoord

Beltegoed in de min met prepaid

  • 24 March 2014
  • 4 reacties
  • 1169 Bekeken

Hallo.

Ik vind het een best wel interessante manier van oplichten om in de min te staan met een prepaid.
Ik heb expres een prepaid afgesloten of niet in de min toekunnen staan maar toch sta ik dat wel.
Ik wil heel graag weten hoe dit kan! En alsjeblieft kom niet aan met je kan je gesprek afmaken, want ik gebruik alleen internet en dowload niks. En sta toch heel leuk €-29

L. Allard
icon

Beste antwoord door Dries 25 March 2014, 10:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Het leukste is nog dat ik een maand bundel xxl heb dus 250mb internet. Ik heb 233 mb gebruikt en 2 sms'jes verstuurt. En ik had 15 euro op mijn simkaart en ik sta nu 29 euro in de min. Dus er klopt helemaal niks van. Mag ik uitleg wat dit moet voorstellen
Reputatie 2
Badge +6
Hoi L. Allard,

Welkom op het forum :)

Ik snap dat je bent geschrokken van het negatieve tegoed. Ik vertel je graag wat meer hierover.

Bij Simyo kun je namelijk met prepaid aansluitingen altijd je gesprek of internetsessie afmaken. Het kan dus voorkomen dat je dan in de min komt te staan. Dat staat ook aangegeven op onze website onder de kop 'Eenvoudig Opwaarderen' bij het puntje: Je gesprek wordt niet onderbroken wanneer je tegoed onder nul komt. Ook staat het aangegeven in onze algemene voorwaarden.

Ondanks dat we dit aangeven is het natuurlijk niet de bedoeling dat klanten een negatief tegoed hebben. Wij zorgen daarom altijd voor een eenmalige coulance bij een negatief tegoed.

Ik zie dat je ook al contact via de mail hebt gehad. De reden waarom jij een negatief tegoed had, is gekomen door het verbruik van veel data. Je bent niet alleen over je bundel gegaan, je hebt rond de 44 MB buiten de bundel verbruikt.

Wat ik ook zie is dat het negatieve tegoed is teruggezet naar € 0,-. Let er dus op dat dit een eenmalige coulance is. Als je geen data wenst te gebruiken, log dan in op Mijn Simyo en navigeer naar de tab Mijn Instellingen & Simkaart. Zet hier de optie 'internet op je mobiel' uit en je kunt geen data meer verbruiken. Als je nu weer opwaardeert kun je weer bellen.

Laat je weten of dat is gelukt?
Hoi kan het dat mijn prepaidtegoed door internet min 22 euro staat, terwijl internet op mijnsimyo uit stond. Kan dus niet van mijn simyo op aan.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi kan het dat mijn prepaidtegoed door internet min 22 euro staat, terwijl internet op mijnsimyo uit stond. Kan dus niet van mijn simyo op aan.

Hoi rudolph, welkom op het Simyo forum :)

Voor de reden van je negatieve saldo met je beltegoed verwijs ik je naar Dries' reactie van hierboven. Ik denk dat je dat al wel gelezen hebt. Die €22 heb ik inmiddels ook weer aangevuld. Dit als eenmalige tegemoetkoming.

Je schrijft dat op Mijn Simyo Internet op je mobiel uit stond. Dat klopt, maar het dataverbruik is van voordat je het uitgezet had.

Voor nu staat je beltegoed weer op €0 en hoef je enkel maar op te waarderen om weer te kunnen bellen 🙂

Reageer