Hallo,
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht gisteren en ik zie nu ineens dat ik -11.08 beltegoed heb. Ik dacht dat ik prepaid had en dus niet in de min kon komen te staan..
Ik ben hier erg van geschrokken en weet ook niet hoe ik dit het beste kan oplossen..
Kan iemand mij helpen?
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Ik dacht dat ik prepaid had en dus niet in de min kon komen te staan..
Hallo.
Zet bij Mijn Simyo, Instellingen en simkaart >> Internet uit.
Vermoedelijk zijn de standaard aanwezige apps bijgewerkt.
(Bij Android kun je denken aan Chrome, Hangouts en Youtube.)
Nu dat uitstaat zou ik indien mogelijk wifi gebruiken.
Er kan nu geen mobiel dataverkeer via simyo plaatsvinden, dus die kosten heb je dan niet.
Prepaid en mobiel data is erg prijzig.
Een moderator zal contact opnemen en je financieel tegemoetkomen, Simyo stelt zich erg coulant op wat dat betreft.
Groet,
Friesian
Zet bij Mijn Simyo, Instellingen en simkaart >> Internet uit.
Vermoedelijk zijn de standaard aanwezige apps bijgewerkt.
(Bij Android kun je denken aan Chrome, Hangouts en Youtube.)
Nu dat uitstaat zou ik indien mogelijk wifi gebruiken.
Er kan nu geen mobiel dataverkeer via simyo plaatsvinden, dus die kosten heb je dan niet.
Prepaid en mobiel data is erg prijzig.
Een moderator zal contact opnemen en je financieel tegemoetkomen, Simyo stelt zich erg coulant op wat dat betreft.
Groet,
Friesian
Hallo,
Bedankt voor de tip!
Groet
Bedankt voor de tip!
Groet
Hallo Friesian,
Ik heb nog een vraagje.. Als ik bij mijn Simyo --> mijn gegevens kijk bij simkaart status, dan staat er: Geblokkeerd voor uitgaand verkeer.
Waar heeft dit mee te maken?
Groet
Ik heb nog een vraagje.. Als ik bij mijn Simyo --> mijn gegevens kijk bij simkaart status, dan staat er: Geblokkeerd voor uitgaand verkeer.
Waar heeft dit mee te maken?
Groet
Hallo Santatx,
Het mb verbruik wordt bij Simyo met vertraging verwerkt, lopende gesprekken kunnen worden afgemaakt.
Omdat je beltegoed te ver onder 0 is kun je niet meer naar anderen bellen/sms.
Dit om je te beschermen dat je beltegoed nog verder daalt.
Wanneer een moderator je negatieve saldo weer heeft teruggebracht naar 0.
Dan hoef jij alleen opnieuw op te waarderen.
Daarom adviseerde ik ook om op Mijn Simyo mobiel internet uit te zetten.
Wanneer je beltegoed weer is aangevuld kun je weer anderen bellen/sms. (uitgaand verkeer)
Om in de toekomst dit soort situaties te vermijden zou ik (zo veel mogelijk) wifi gebruiken.
Lees dit vooral goed door.
Beantwoord dit je vraag?
Groet,
Friesian
Het mb verbruik wordt bij Simyo met vertraging verwerkt, lopende gesprekken kunnen worden afgemaakt.
Omdat je beltegoed te ver onder 0 is kun je niet meer naar anderen bellen/sms.
Dit om je te beschermen dat je beltegoed nog verder daalt.
Wanneer een moderator je negatieve saldo weer heeft teruggebracht naar 0.
Dan hoef jij alleen opnieuw op te waarderen.
Daarom adviseerde ik ook om op Mijn Simyo mobiel internet uit te zetten.
Wanneer je beltegoed weer is aangevuld kun je weer anderen bellen/sms. (uitgaand verkeer)
Om in de toekomst dit soort situaties te vermijden zou ik (zo veel mogelijk) wifi gebruiken.
Lees dit vooral goed door.
Beantwoord dit je vraag?
Groet,
Friesian
Hallo Santatx,
Het mb verbruik wordt bij Simyo met vertraging verwerkt, lopende gesprekken kunnen worden afgemaakt.
Omdat je beltegoed te ver onder 0 is kun je niet meer naar anderen bellen/sms.
Dit om je te beschermen dat je beltegoed nog verder daalt.
Wanneer een moderator je negatieve saldo weer heeft teruggebracht naar 0.
Dan hoef jij alleen opnieuw op te waarderen.
Daarom adviseerde ik ook om op Mijn Simyo mobiel internet uit te zetten.
Wanneer je beltegoed weer is aangevuld kun je weer anderen bellen/sms. (uitgaand verkeer)
Beantwoord dit je vraag?
Groet,
Friesian
Ja heel erg bedankt!
Groet,
Santat
Anytime anyplace anywhere.
(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Groet,
Friesian
(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Groet,
Friesian
Hoi Sanatx,
Leuk je op het forum te zien 🙂
Je hebt al een heel compleet antwoord van Friesian gekregen, waarvoor dank 😉
Op 26-05 heb je in totaal 17,3 MB verbruikt zonder internetbundel. Tegen een tarief van 1,00 per MB bij prepaid lopen de kosten heel snel op. Omdat je gegevens maar eens per 3-4 uur verwerkt wordt, hebben wij niet op tijd een stop hierop kunnen zetten toen je de 0,00 naderde.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom heb ik je negatieve tegoed eenmalig aangevuld tot 0,00. Ik zie dat je de tip van Friesian om je internetoptie uit te zetten nog niet hebt opgevolgd. Ik zou dit toch doen óf overwegen om een internetbundel aan te schaffen 🙂 Hiermee voorkom je dat dit nogmaals kan gebeuren.
Ben je tevreden met de oplossing?
Leuk je op het forum te zien 🙂
Je hebt al een heel compleet antwoord van Friesian gekregen, waarvoor dank 😉
Op 26-05 heb je in totaal 17,3 MB verbruikt zonder internetbundel. Tegen een tarief van 1,00 per MB bij prepaid lopen de kosten heel snel op. Omdat je gegevens maar eens per 3-4 uur verwerkt wordt, hebben wij niet op tijd een stop hierop kunnen zetten toen je de 0,00 naderde.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling en daarom heb ik je negatieve tegoed eenmalig aangevuld tot 0,00. Ik zie dat je de tip van Friesian om je internetoptie uit te zetten nog niet hebt opgevolgd. Ik zou dit toch doen óf overwegen om een internetbundel aan te schaffen 🙂 Hiermee voorkom je dat dit nogmaals kan gebeuren.
Ben je tevreden met de oplossing?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.