Skip to main content
Afgelopen woensdag €10,00 opgewaardeerd op nummer van mijn zoon. Is door simyo afgeboekt, maar beltegoed blijft op nul staan??
Hoi belletje67,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat het beltegoed er niet direct bij is gekomen. Het kan soms heel even duren. Is het beltegoed er inmiddels al bijgekomen? Zo niet, kun je me dan even via een privébericht het nummer geven waar het over gaat. Dan zal ik voor je uitzoeken hoe het zit en ervoor zorgen dat het beltegoed er zo snel mogelijk bij zit!



Groetjes,

Caspar
Hallo Caspar,

Ik zie op mijn simyo dat er kosten buiten bundel gemaakt zijn.

Daarna staat de €10,= opgewaardeerd.

Beltegoed blijft echter nul.

Ik kan niet zien hoeveel de kosten buiten bundel zijn en of er nog meer kosten zijn die nog niet betaald zijn?

Er worden geen kosten meer aangegeven nadat ik heb opgewaardeerd.

Het is prepaid en ik begrijp niet dat kosten via sms zo lang doorgemaakt kunnen worden?

Het buitenbundel op internet, is ook erg lastig te voorkomen, lees ik uit de forums en reacties, zelfs als je denkt dat je op wifi bent, kan het zijn dat je uit je bundel aan het internetten bent.

Mijn zoon gaf aan dat zodra hij een bericht kreeg dat zijn internet bijna op was, het internet uitgezet heeft.

Kun jij zien waar de overschrijding zit.

Wat de kosten buitenbundel waren en of er nu nog een bedrag open staat?

Hoe kunnen we dit in de toekomst voorkomen?

Is het bijv. mogelijk een abonnement af te sluiten waar op=op en geen buitenbundel kosten gemaakt kunnen worden tot de volgende maand?

Telefoonnummer van mijn zoon:0612558397.



Met vriendelijke groet,

Belletje67
Hoi belletje67,



Wat vervelend dat er buitenbundelkosten zijn gemaakt! Ik snap dat dat niet de bedoeling is.



Ik zie inderdaad dat er is opgewaardeerd. Het beltegoed was niet terug te zien, omdat het verbruik dat ervoor is geweest later geregistreerd werd waardoor op het moment van opwaarderen het van het beltegoed af is gegaan. Dat is de reden waarom er geen beltegoed is.



Bij Simyo is het helaas niet mogelijk om een limiet in te stellen bij een abonnement. Bij de Prepaid kan het zo zijn dat je een klein bedrag aan negatieve kosten kan hebben, omdat wij niet plots de klanten willen afsluiten bij het hebben van geen beltegoed.



Je kunt dit het best voorkomen door middel van het automatisch opwaarderen als het beltegoed onder de € 2,- is. Dan wordt het automatisch opgewaardeerd en heb je hier geen last meer van. Is dit een goede oplossing?



Groetjes,

Ilias
Hallo Ilias,

Mijn zoon krijgt nog geen abonnement, heeft hij geen geld voor.

Ik heb nog steeds niet duidelijk of er nu nog steeds kosten buiten bundel open staan en hoeveel dan?



Mvg belletje67
Hoi belletje67.



Er staan geen buitenbundel kosten open. Je zult wel opnieuw moeten opwaarderen om gebruik te maken van de Prepaid. Het beltegoed is namelijk op!



Groetjes,

Caspar

Reageer