Hallo,
Ik ben van simyo prepaid, over gestapt naar een andere provider met abonnement en nummerbehoud (en smartphone).
Deze slimmerds komen as zaterdag mijn nieuwe mobiel afleveren, maar hebben per vandaag mijn simkaart al geblokkeerd. Over opgebeld, oplossing gevonden. (week zakelijk zonder telefoon is geen optie) Nu mijn vraag voor jullie: Het beltegoed dat ik nog open heb staan, wordt dat teruggestort?
MvG
Marion
Bladzijde 1 / 1
Mijn ervaring bij prepaid beltegoed is dat je kunt zwaaien naar dat beltegoed: kpn, t-mobile, telfort.... Allemaal de vraag een keer voorgelegd met als resultaat: Nee, helaas kunnen wij uw beltegoed niet terugstorten.
Dank je wel telecom geldwolven... Winst maken op het laten verdwijnen van geld/tegoed, daar draait het allemaal om in de telecom wereld.
Van simyo heb ik eens gelezen dat je als je van simyo prepaid naar een simyo only abonnement gaat, je beltegoed verrekend kan worden met de eerst factuur. Ik verwacht niet dat terugstorten tot de opties behoord, maar daar ben ik niet zeker van.
Dank je wel telecom geldwolven... Winst maken op het laten verdwijnen van geld/tegoed, daar draait het allemaal om in de telecom wereld.
Van simyo heb ik eens gelezen dat je als je van simyo prepaid naar een simyo only abonnement gaat, je beltegoed verrekend kan worden met de eerst factuur. Ik verwacht niet dat terugstorten tot de opties behoord, maar daar ben ik niet zeker van.
Welkom op het forum Marion,
Als je overstapt naar een andere provider vervalt je beltegoed. Simyo stort dit resterende beltegoed inderdaad niet terug op de rekening. Laten verrekenen met je Simyo factuur (indien je overstapt naar een abonnement) was wel mogelijk geweest.
Groetjes,
Alex
Als je overstapt naar een andere provider vervalt je beltegoed. Simyo stort dit resterende beltegoed inderdaad niet terug op de rekening. Laten verrekenen met je Simyo factuur (indien je overstapt naar een abonnement) was wel mogelijk geweest.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.