.

Beantwoord

Beltegoed bij de winkel kopen, kan ik deze gebruiken?

  • 29 December 2014
  • 7 reacties
  • 1449 Bekeken

Badge
Ik heb bij het kruitvat beltegoed gekocht kan ik dat toevoegen en hoe ?
icon

Beste antwoord door koorelle 29 December 2014, 14:31

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Interessante vraag. Bij mijn weten kan je bij Simyo alleen via Mijn Simyo je beltegoed opwaarderen. Maar misschien heeft Kruidvat wel een speciale actie i.s.m. Simyo, is dat zo?
Reputatie 7
Ik ben ook wel heel erg benieuwd alhoewel ik wel durf te beweren dat de TS zich moet hebben vergist.
Reputatie 4
Badge +8
Kruidvat verkoopt geen opwaardeerkaarten voor Simyo.

Simyo is een losstaande organisatie, waarbij je alleen via je eigen omgeving (mijn Simyo) kunt opwaarderen.
Als de verpakking niet is geopend, kun je hem misschien nog terugbrengen en je geld terug vragen.
Reputatie 7
Toch he? Bij Simyo kan alleen online worden opgewaardeerd. Betekent dus dat de TS zich moet hebben vergist. Ben dan wel heel benieuwd welke vergissing de TS dan heeft gemaakt.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gerardvg,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk.

Leuk dat je een vraag stelt op het forum 😮 Ik zie dat de forum experts al hebben gereageerd op je vraag. Je kunt inderdaad geen beltegoed kopen van Simyo bij de Kruidvat. Wij verkopen geen opwaardeerkaarten.
Je kunt alleen via Mijn Simyo > Overzicht je beltegoed opwaarderen. Hopelijk kan je het nog terugbrengen naar de winkel.

Is je vraag zo beantwoord?

@Scotsman, RicoK & koorelle; bedankt voor jullie reacties 😃
Reputatie 7
Ben ik nog wel benieuwd naar wat de TS heeft bedoeld. Ik hoop dat deze nog wel even de moeite neemt om te reageren.
Reputatie 5
Badge +11
Ik denk dat het een vergissing betreft, RicoK. Maar het zou inderdaad leuk zijn om dit even bevestigd te zien.

Reageer