Skip to main content
Er is bij mij in nog geen 3 dagen tijd, +/- 10 euro beltegoed afgeschreven. Als ik bij verbruik kijk word ook niet vermeld waaar het heen gaat? Is dit op te lossen?
Hey xhelenn,



Er is voor jouw aansluiting op 10-12 een internet maandbundel aangevraagd. De prijs van deze bundel is €10,00.
Dat klopt dat is mijn laatste verbruik maar na die opwaardering had ik nog 1,72 beltegoed maar na 3 dagen sta ik -8,39 zonder ook maar enig gebruik te hebben gemaakt en bij mijn verbruik staat ook niet qaat die 10.02 euro is gebleven staat er niet bij.. Daar staat als laatste afschrijving die 10 euro voor de internet maandbundel
Hoi xhelenn,



Ik zie dat er een grote vertraging in het verwerken van je verbruik te zien is. Dit heeft ervoor gezorgd dat je een negatief saldo hebt. Er zijn sessies verwerkt op 11/12 en 12/12 welke een week eerder hebben plaatsgevonden. Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex
Dan zou ik hier graag een afschrift van jullie van hebben waaraan het is op gegaan,

want ik kan me niet herinneren dat ik voor 10 euro heb gebeld of gesmst. En ook aan

mijn internet ligt het niet want ik had aan het eind van vorige maand nog 7 mb over...

Dus waar het aan op is gegaan wil ik dan wel graag weten want zelf weet ik het niet

en kan ik het niet zien op mijn 'vebruik' pagina.



groetjes
Hoi xhelenn,



Het gaat hierbij om internet verbruik. Voorbeelden van sessies die later zijn verwerkt zijn: 28/11/12, 30/11/12 en 3/12/12.



Groetjes,



Alex
Hoe kan dat als ik de 7e nog 7 mb over had van mijn internetbundel. Er kan toch geen internet verbruik zijn als mijn bundel nog niet is afgelopen en ik heb mijn internet uitgezet de laatste week omdat ik nog maar 7mb overhad voor een hele week en kon alleen op de wifi dus ik vind dit heeeel raar..
Hoi xhelenn,



Ons systeem wijst uit dat de internet maandbundel, welke van 10/11/12 - 9/12/12 liep, volledig verbruikt is. Het verbruik wat op 28/11/12 heeft plaats gevonden is pas verwerkt na 9 december. Het verbruik heeft dus wel plaatsgevonden uit de maandbundel welke t/m 9/12/12 liep. Het kan dus kloppen dat wanneer je op 7 december keek je nog mb's over had. Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex

Reageer