Skip to main content
Via de combinatie *101# is het mogelijk om het beltegoed op je telefoonschermpje af te kunnen lezen. Dat lukt overal, maar het lukt mij via Simyo niet. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik ergens iets instellen of levert Simyo simpelweg deze mogelijkheid niet? Wie weet meer????
Hoi Sloppy Tom.



Idd meerdere providers ondersteunen dat, Simyo niet.

Op dit moment gaat dat bij prepaid alleen via

Mijn Simyo, geen app!!

Rechtstreeks op de site van Simyo.



Groetjes,

Friesian
Hoi Sloppy Tom, en welkom op ons forum!



Simyo ondersteund inderdaad *101# niet.

We zijn wél hard bezig een prepaid app te ontwikkelen waarmee je je beltegoed op elk moment kunt checken :)



Zoals Friesian al aangeeft kun je op dit moment al wel op Mijn Simyo je beltegoed checken (Waarvoor dank!)
Hallo Simyo,



Leuk zo'n beltegoed app, maar hoe moet dat dan bij oudere telefoons?

Ik wou net allebei mij ouder overzetten van Hi naar Simyo (beide hebben nog een "simpele" Nokia telefoon), maar als ze het beltegoed niet op kunnen vragen dan gaat dat niet werken voor ze.

Bij Hi kun je wel gewoon met *101# opvragen.



Dus al dit er niet gaat komen, dan gaan ze echt niet overstappen.

Je kunt er toch niet vanuit gaan dat tegenwoordig iedereen een smartphone heeft?
Hoi SlaJohn,



Nee, dat klopt, niet iedereen heeft een Smartphone. We hebben alleen op dit moment technisch niet de mogelijkheid om die *101# mogelijkheid te bieden. Wat we wel doen is een sms sturen wanneer je de grens van €2 beltegoed bereikt.

We bieden ook de mogelijkheid om het beltegoed bij die €2 grens automatisch op te laten waarderen. Zo ben je zeker dat je ouders nooit zonder beltegoed komen te zitten en dat dus ook niet actief in de gaten hoeven te houden.

Dat zijn misschien wat opties die als een alternatief voor *101# kunnen bieden?



Groetjes,

Charlene

Reageer