Skip to main content

.

Plots een negatief beltegoed van 72,-euro Hoe kan dat??????



Ik ben een weinig beller (ca.1,-p.mnd) heb prepaid met automatisch opwaarderen van 10,-euro



Gistermorgen plots 2 sms'jes met elk 10,-euro opwaardering snel naar mijn simyo en zie een negatief beltegoed van 72,- euro



Bel 1200 maar ik ben om adm.reden afgesloten met een ander toestel gebeld en bij symyo geven ze aan dat ik met een WAP nummer in Duitsland heb gebeld (ca.52 minuten) maar ik hen niets of niemand gebeld maar volgens de klantenservice moet er een dergelijk nummer op mijn toestel zitten maar waar??? dus alle "meest gestelde vragen" bijlangs maar nergens WAP info



Het toestel maar snel uitgeschakeld op buitenland bellen (maar dat helpt niet WAP is internet) en internet bellen was nooit ingeschakeld en moet aangevraagd worden



Bij Vodafone verder gezocht want mijn vrouw heeft Vodafone met hetzelfde probleempjegehad en Vodafone geeft duidelijke uitleg wat WAP is en dat dat per 1 juli europees is vastgesteld op een max.verbruik van ca,57,-euro per dag en Vodafoon geeft instructie hoe je dat moet vinden op je toestel of je kunt hun vragen per e-mail dat zij dat voor je uitschalen



Inmiddels heb ik Simyo gemaild dat ik hun aansprakelijk stel want een negatief prepaid kan toch niet en internet is niet ingeschakeld maar krijg er wel een rekening voor en bovendien is er niets of niemand die je even waarschuwt of belt en mijn telefoon is afgesloten zonder opgaaf van redenen



Kortom moet ik dit betalen?????
Om dit voor je na te kunnen gaan verneem ik graag je mobiele nummer per privebericht.
Om dit voor je na te kunnen gaan verneem ik graag je mobiele nummer per privebericht.




Dit is 06******** ik hen per mail wel bericht gekregen dat het een vodafone WAP nummer is



Maar wat moet ik Betalen??????



mvg



Geert Zomer
Hi Geert, uit onze gegevens is gebleken dat het toestel verbinding heeft gemaakt met een buitenlands WAP-inbelnummer. Wij raden je aan de WAP-instellingen te verwijderen uit het toestelmenu om ongewenste kosten in de toekomst te voorkomen. Je vindt deze instellingen in je toestel menu onder ‘Verbindingen’.
Hi Geert, uit onze gegevens is gebleken dat het toestel verbinding heeft gemaakt met een buitenlands WAP-inbelnummer. Wij raden je aan de WAP-instellingen te verwijderen uit het toestelmenu om ongewenste kosten in de toekomst te voorkomen. Je vindt deze instellingen in je toestel menu onder ‘Verbindingen’.




Hallo Bibi



De kwestie is super opgelost en mijn info mag in zijn geheel wel verwijderd worden maar hoe doe ik dat of kunnen jullie mijn verhaal verwijderen dan graag



m.v.g



Geert Zomer
Hi Geert,

Wij verwijderen geen topics, het forum is bedoelt zodat klanten elkaars vragen, antwoorden en ervaringen kunnen delen.

Wij hebben de persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer verwijderd.

Groet, Bibi

Reageer