.

Beantwoord

Beltegoed 5 euro eraf, hoe kan dat?

  • 23 June 2014
  • 8 reacties
  • 504 Bekeken

Badge
Ik heb prepaid, en ik wilde laatst een internetbundel voor 1 dag proberen, maar ik viel 's avonds in slaap met instagram nog aan. De volgende dag is er 5 euro vanaf. Hoe kan dit en wat moet ik nu doen?😕:(
icon

Beste antwoord door Dries 24 June 2014, 15:00

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Beste

Ik weet niet precies wat voor een programma het is.
Maar ik heb dit gevonden zodat het een beetje verduidelijkt hoeveel mb's bepaalde dingen kost qua mb's :

Dit heb ik van een bericht van 24-11-2012 (Weet niet of dit nu nog geld maar een hele grote afwijking zal het niet wezen)

Email openen of versturen zonder bijlage - 0,01 MB
HTML email (zoals nieuwsbrief) openen of versturen - 0,05 MB
Foto downloaden/uploaden - 3 MB
Bekijken van een gewone website - 0,5 MB
Bekijken van een mobiele website - 0,1 MB
1 uur surfen op internet - 20 MB
1 uur Skype - 60 MB
1 uur audiostreaming (online radio luisteren) - 80 MB
1 uur videostreaming - 400 MB
1 uur Youtube - 150 MB
Facebook: wall updaten - 0,5 MB
Twitter: tweet verzenden - 0,04 MB
WhatsApp per bericht (ontvangen/verstuurd) - 0,002 MB
1 uur Wordfeut - 0,5 MB
MP3 downloaden per bestand - 4 MB




Met vriendelijke groet

Alex32
Badge
Bedankt alex32! 🙂 Kan ik mijn geld nu ook terug krijgen? want ik heb niks gedaan om het -€5,00 te krijgen
Badge
Ik wil u best extra geven zelfs maar dat kan ik niet daar heeft u mensen voor nodig die voor simyo werken 😉.

Ik kan alleen tips geven :D


Ik weet niet of u wifi heeft thuis?? zoja dan zou ik u adviseren om hier ook gebruik van te maken dit scheelt een hoop mocht u een app op uw telefoon zetten..
Badge
Ja, ik wil voor morgen als ik naar Amsterdam ga graag gewoon 3g willen gebruiken, ik gebruik dan alleen kik. Dat is een soort whatsapp. Denkt u dat ik dan een dag vol kan houden met de maandbundel? 
Badge
Mocht u met de trein gaan ook daar hebbe ze wifi 😉.
In principe met een al geinstalleerde programma op uw telefoon kunt u met gemak redden de hele maand..
Hou er rekening mee mocht u een 250mb nemen bijv uw telefoon doet ook automatische update's dit kunnen ook mb's kosten.

Ik wil u niets aanpraten ik zelf heb 1000mb einde van de maand hou ik plus minus 600 mb over maar dit kan verschillen per persoon ivm aplicaties op uw telefoon n hoeveel update's er nodig zijn.

Mocht u het 100% willen weten even simyo app er op zetten en elke dag even kijken wat u vandaag gebruikt ziet u de volgende dag namelijk
Badge
Bedankt voor uw reacties en tips! 🙂
Badge
Niets te danken ik doe het graag....... 😉
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Julia5sos,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je op 20-06-2014 aardig wat data hebt verbruikt. Dit verbruik is er geweest, dat geef je ook zelf toe. Erg zonde dat je in slaap bent gevallen en dat je telefoon door is gegaan met dataverbruiken. Daar kunnen wij je ook niet voor behoeden... Je hebt inmiddels ook alweer opgewaardeerd en je beltegoed is nu € 1,-. Ik kan je daar helaas niet een coulance voor geven.

Je zou eens op deze blog moeten kijken. Hier staan tips over ongewenst data verbruik. Zo voorkom je dat je niet ongewenst data verbruikt.

Als je vaak een databundel koopt, is het misschien voordeliger om over te stappen naar een sim only abonnement. Op deze pagina kun je kijken welke bundels wij allemaal hebben. Als je wilt overstappen, log dan in op Mijn Simyo met je prepaid nummer. Klik vervolgens op de 'overstapknop'. Je simkaart wordt dan binnen 48 uur omgezet :)

Heb ik je dat zo goed uitgelegd of heb je misschien nog vragen?

@alex32, bedankt voor je antwoorden en uitleg!

Reageer