Via mijn simyo heb ik een tijd geleden 10 euro beltegoed opgewaardeerd; ik kan nu nog niet zelf bellen, maar wel gebeld worden(zelfde geld voor sms'en) wat is hier mis?
Bladzijde 1 / 1
Hoi ananas,
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb meteen even voor je nagekeken wat hier de reden van is. Ik zie dat er inderdaad iets op de achtergrond fout gegaan is. Na je laatste opwaardering is de blokkade niet automatisch van het nummer gegaan. Ik heb dit nu handmatig voor je geregeld. Als je je toestel even opnieuw opstart dan zal alles weer werken! Excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Ik heb meteen even voor je nagekeken wat hier de reden van is. Ik zie dat er inderdaad iets op de achtergrond fout gegaan is. Na je laatste opwaardering is de blokkade niet automatisch van het nummer gegaan. Ik heb dit nu handmatig voor je geregeld. Als je je toestel even opnieuw opstart dan zal alles weer werken! Excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Kevin
dit nummer is om administratieve reden afgesloten. Er is niets veranderd?
Hoi Ananas,
Deze melding krijg je alleen wanneer je beltegoed op is, of wanneer de blokkade er niet automatisch vanaf gegaan is. Deze is er gisteren vanaf gehaald. Heb je je toestel al wel helemaal opnieuw opgestart? Je toestel moet dus echt uitstaan zodat deze vraagt naar de pincode van je toestel.
Groetjes,
Kevin
Deze melding krijg je alleen wanneer je beltegoed op is, of wanneer de blokkade er niet automatisch vanaf gegaan is. Deze is er gisteren vanaf gehaald. Heb je je toestel al wel helemaal opnieuw opgestart? Je toestel moet dus echt uitstaan zodat deze vraagt naar de pincode van je toestel.
Groetjes,
Kevin
Op mijn simyo staat 10 euro en als ik iemand bel hoor ik "deze aansluiting is om administratieve redenen afgesloten" dus er moet iets anders zijn qua blokkade dan.
Heb hem nu meerdere malen aan-uit gezet, simkaart verwijderd, sim-code verandert, niets werkt
Kan het niet zijn dat “deze aansluiting” niet slaat op jouw nummer, maar op het nummer dat je probeert te bellen?
Met andere woorden: heb je geprobeerd of er meerdere nummers zijn die je niet kan bellen?
Met andere woorden: heb je geprobeerd of er meerdere nummers zijn die je niet kan bellen?
Hoi Ananas,
Goed punt van wimj12! Zou je dat eens uit willen proberen? Voor de zekerheid heb ik ook nog even een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil je dus ook je toestel even opnieuw opstarten als je dit leest?
Groetjes,
Kevin
Goed punt van wimj12! Zou je dat eens uit willen proberen? Voor de zekerheid heb ik ook nog even een reset uitgevoerd op je simkaart. Wil je dus ook je toestel even opnieuw opstarten als je dit leest?
Groetjes,
Kevin
Nee ligt zeker niet aan de nummers die ik probeer te bereiken. Kan ik een nieuwe simkaart krijgen? Dit lijkt nergens naar te gaan.
Hoi Ananas,
Heb je ook je toestel opnieuw opgestart na het lezen van het berichtje van Kevin? Het probleem zou niet verholpen zijn met een nieuwe simkaart, ben je wel gewoon verbonden met het netwerk?
Groetjes,
Daisy
Heb je ook je toestel opnieuw opgestart na het lezen van het berichtje van Kevin? Het probleem zou niet verholpen zijn met een nieuwe simkaart, ben je wel gewoon verbonden met het netwerk?
Groetjes,
Daisy
Daisy, bedankt voor het proberen maar dit bericht is compleet nutteloos. Alles doet het gewoon en zoals ik al zei en telefoon uitzetten heeft ook geen zin na de tiende keer. Geen idee waarom ik hier 2 weken aan heb verspilt. Kan ik in ieder geval de 10 euro terugkrijgen die ik voor niets heb opgewaardeerd?
Hoi Ananas.
Zou je voor de zekerheid even de simkaart uit de telefoon kunnen halen en op deze pagina controleren of alles klopt?
Juiste simkaart, juiste simkaartnummer?
Zou je voor de zekerheid even de simkaart uit de telefoon kunnen halen en op deze pagina controleren of alles klopt?
Juiste simkaart, juiste simkaartnummer?
Dat herstarten na een reset door een moderator is wel nodig om je simkaart opnieuw aan te melden bij het netwerk. Dus moderators zeggen dat niet zomaar.
Hoi ananas,
Ik heb nogmaals onze netwerkspecialisten gebeld en op het netwerk is er in ieder geval niets wat jou belemmert om een uitgaande oproep te kunnen doen.
Zou je in je toestel even naar Instellingen > Algemeen > Herstel netwerkinstellingen kunnen gaan en dit proberen? Het alternatief is dat je een kruistest doet zodat we kunnen vaststellen of het probleem in het toestel zit of de simkaart.
Groetjes,
Bas
Ik heb nogmaals onze netwerkspecialisten gebeld en op het netwerk is er in ieder geval niets wat jou belemmert om een uitgaande oproep te kunnen doen.
Zou je in je toestel even naar Instellingen > Algemeen > Herstel netwerkinstellingen kunnen gaan en dit proberen? Het alternatief is dat je een kruistest doet zodat we kunnen vaststellen of het probleem in het toestel zit of de simkaart.
Groetjes,
Bas
Ik heb nogmaals onze netwerkspecialisten gebeld en op het netwerk is er in ieder geval niets wat jou belemmert om een uitgaande oproep te kunnen doen.
Zou je in je toestel even naar Instellingen > Algemeen > Herstel netwerkinstellingen kunnen gaan en dit proberen? Het alternatief is dat je een kruistest doet zodat we kunnen vaststellen of het probleem in het toestel zit of de simkaart.
Groetjes,
Bas
Ik heb overigens bij Simyo al eerder een nieuwe simkaart moeten aanvragen omdat die gewoon wordt afgesloten na een tijd geen gebruik/opwaardering. Het ligt aan de simkaart aangezien mijn simkaarten van Vodafone/Ziggo en Tele2 wel gewoon werken. Nieuwe simkaart is al besteld, ik zie niet echt een rede om hier nog meer tijd aan te verspillen. Kan ik de voor niets opgewaardeerde 10 euro teruggestort krijgen of is dit telaat?
Hoi ananas,
Naar aanleiding van je bovenstaande bericht heb ik maar besloten om je laatste opwaardering van € 10,- terug te storten op je creditcard. Je ziet het bedrag één dezer dagen verschijnen!
Kan ik verder nog iets voor je doen?
Groetjes,
Bas
Naar aanleiding van je bovenstaande bericht heb ik maar besloten om je laatste opwaardering van € 10,- terug te storten op je creditcard. Je ziet het bedrag één dezer dagen verschijnen!
Kan ik verder nog iets voor je doen?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.