Skip to main content
Dag, ik zie bij bellen naar het buitenland dat je ook internet moet aanzetten. Ik gebruik geen internet via Simyo. Waarom moet internet aan voor bellen in het buitenland?
Je kunt best "bellen in en naar het buitenland" aan hebben staan terwijl "Internet op je mobiel - buitenland" uitstaat. Dat is namelijk bij mij het geval. Deze laatste optie (internet in het buitenland) is alleen aanwezig als Internet op je Mobiel - Nederland aan staat.



Ik heb gemerkt dat als je het schakelaartje "Internet op je mobiel - Nederland" uit probeert te zetten dan lijkt dat niet te lukken, maar als je uit- en weer inlogt op Mijn Simyo zie je dat hij toch uit staat.
Oké. Ik vind het wel een beetje misleidend dat er  bij Simyo staat:



Hoe werkt bellen in en naar het buitenland bij Simyo?

Zet de opties 'bellen in en naar het buitenland' en 'internet op je mobiel - buitenland' aan op 'Mijn Simyo', onder het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart.




Net alsof je beide aan moet zetten bij bellen in en naar het  buitenland. Maar dat hoeft dus niet.
Ik ben het met je eens dat de tekst verwarrend is. Het is beter als de verwijzing naar internet in het buitenland eruit wordt gehaald, en wordt ondergebracht in een aparte vraag/antwoord.
Hoi Stephanie, welkom op het Simyo forum!



Waar precies zie je deze tekst staan? Als deze inderdaad zo onduidelijk is, gaan we dat natuurlijk aanpassen.

Overigens kun je met je prepaid niet internetten in het buitenland en kun je dit ook niet aanzetten.



Scotsman, dank je voor het antwoord!

Reageer