.

Beantwoord

Bel te goed in de - moet niet kunnen

  • 23 July 2012
  • 1 reactie
  • 559 Bekeken

Badge
Hallo  mijn dochtertje van  9 jaar een 2e hands telefoon gekocht  .  prepaid kaartje besteld  met bel tegoed   12,50 betaald .   Naar de telefoon winkel geweest om internet via  mobiel bellen uit te zetten .  Ze kon alleen via Wifi internetten .  Tot mijn grote schrik is  was alle bel tegoed al snel op   en nog vreemde ze staat  7,08 cent in de  -   Omdat ik er ook weinig verstand van heb zie ik  toch dat  het bel tegoed is gebruikt voor internetten via  Simyo en deze had ik laten uitzetten op haar telefoon ???? . Wat ik niet vind kloppen  dat ze nu 7,08  in het rood staat  dit moet niet kunnen bij kinderen  onder de 14 jaar . Ik heb haar naam en geboorte gegevens opgegeven . Ze had een waarschuwing moeten krijgen  toen het bijna op was .  Als ik er niet op tijd bij was geweest waren de kosten mischien nog hoger geworden  en dit  moet niet kunnen met een prepaid  kaartje voor al voor kinderen  op = op. 
en er mag geen negatief saldo  op kunnen te staan . Ook de beloofde 7,50  bel tegoed is er niet bij gezet ?????????????  Dit was mij wel beloofd ?
Dus Simyo ik ben echt teleurgesteld dat dit zo maar kan en  dat voor een kind van 9 jaar .

Met vriendelijke groet Jan
icon

Beste antwoord door Alex 24 July 2012, 13:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Roosje,

Het is bij Simyo mogelijk een negatief beltegoed te hebben omdat je altijd je laatste gesprek kunt afronden. Ook kunnen de belgegevens met vertraging worden verwerkt. We kunnen ons voorstellen dat dit voor een vervelende situatie kan zorgen. We sturen klanten een sms wanneer het beltegoed onder de 2 euro raakt.

Volgens onze gegevens is er in totaal 7,50 aan actie beltegoed aan de aansluiting toegoevoegd. Dit zou je ook via je persoonlijke pagina moeten kunnen inzien. Mocht je dit niet kunnen terug vinden dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer