Skip to main content
Goedendag,



Mijn telefoon is vorige week gestolen, en ik had nog 8,78 euro op mijn simkaart. Kan ik een nieuwe simkaart met telefoonnummer bestellen, en dan mijn beltegoed daarop overzetten?



Groeten van Adaja
Hoi Adaja.



Eerst een belangrijke vraag bij deze smerige rotstreek. Is op mijn simyo de simkaart geblokkeerd? Nee? Doe dat dan.

Daarna een vervangende sim aanvragen op mijn simyo, indien nodig even deblokkeren maar dat zie je vanzelf.



Doordat je een vervangende sim bestelt 5 euro kosten komt het geld op die sim. Controleer wel even het saldo.



Van sommige lieden moet ik kotsen, zulk soorten horen daarbij.



Suuk 6.

Friesian
Ah, bedankt! Ik wist niet dat je hem kon blokkeren, heb wel gezien dat ze er niets mee gedaan hebben. Ik heb hem gelijk geblokkeerd.

Kan ik dan hetzelfde nummer behouden als ik een nieuwe simkaart aanvraag? Dan is het nummer van mijn oude simkaart af?
Het is al gelukt, ik heb een nieuwe simkaart besteld met behoud van mijn oude nummer, wel zo handig.



Bedankt voor je reactie!



Groeten van Adaja
Hoi Adaja,



Welkom op het Simyo Forum!



Als eerste: wat vervelend dat je telefoon is gestolen! Gelukkig heb je nu wel alle nodige stappen doorlopen. Ik zie dat je simkaart netjes op geblokkeerd staat, en dat je ook een vervangende simkaart hebt aangevraagd gisteren. Je kunt je vervangende simkaart morgen of overmorgen in huis verwachten. Al deze dingen zijn makkelijk te regelen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Simkaart.



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



@ Friesian: Dankjewel voor je hulp!



Groetjes,

Jihane

Reageer