.

Vraag

Behoud beltegoed

  • 8 March 2022
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Vandaag, 8 uren geleden, heb ik een SMS verzonden om mijn beltegoed te behouden. De vorige SMS was morgen 6 maanden geleden.

In mijn telefoon zie ik (uiteraard) staan dat de SMS is verzonden, maar bij “Mijn verbruik” is nog steeds niets te zien.

Is het normaal dat dit na 8 uren nog niet verwerkt is en wat is mijn recht als Simyo hierin achterblijft?


5 reacties

Omdat meer dan 12 uren na mijn verzonden SMS nog steeds niets te zien was in ”Mijn verbruik” heb ik nu maar een tweede SMS verzonden.

Wat een vervelend gedoe!

Kan het trouwens dat een SMS niet geregistreerd wordt door Simyo?

Hoi @Léonz 

Ik ben net als jij een klant. 

Ik heb gisteravond een sms gestuurd als test en zie dat deze is afgeschreven van mijn beltegoed. Kijk je in de app of op je MijnSimyo pagina? Op je Mijn Simyo kun je ook kijken of je account nog wel actief is. Is je app wel up to date als je deze gebruikt?

Het is dus niet normaal dat dit langer dan 8 uur duurt. Bij mij staat als laatst gemeten tijd de tijd van het versturen van de SMS. 

Hallo Ray,

Dank voor je reactie!

Niet in het bezit zijnde van een smartphone kijk ik op de webpagina “Mijn Simyo”.

Er is nu gelukkig €0,10 afgeschreven en dat betreft de SMS van gisteravond 21:30 uur.

Dat wil dus zeggen dat de SMS van gistermorgen 9:22 uur niet werd waargenomen door Simyo.

Ik zou heel graag weten hoezo niet.

Want ik heb gisteren de hele dag hierover zitten stressen.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Léonz,

 

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het SMS bericht niet zichtbaar was op Mijn Simyo op het moment dat het verstuurd was. Als je mij een privé bericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, naam, adres, en email adres dan kan ik dit voorleggen bij de technische afdeling. Zij kunnen mij dan meer duidelijkheid hierover geven.

 

Ik hoor graag van je!

 

Groetjes,

 

Nihad

Privébericht is verstuurd.

Reageer