Ik ben sinds kort in het bezit van een tweede pre-paid abonnement bij Simyo. Nu wilde ik bij dit tweede abonnement ook de mogelijkheid van automatisch opwaarderen aktiveren.
Dit gaat goed tot het scherm "wijzigen bankrekeningnummer". Op het moment dat dit scherm opent (ongeacht of ik dit scherm rechtstreeks uit "Mijn Simyo" oproep of dit via "automatisch opwaarderen" doe) zie ik achter het invulveld "rekeninghouder", waar mijn gegevens al ingevuld staan, dat in een blauw veld de tekst "Je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld" staat. Ongeacht wat ik doe blijft deze melding aanwezig.
Ook als alle andere velden goed ingevuld zijn (er staan dan allemaal vinkjes achter) blijft deze tekst staan en krijg ik de pagina niet verzonden.
Waar doe ik iets fout of is het bij SimYo niet mogelijk om twee verschillende pre-paid abonementen aan één en dezelfde rekening te koppelen? Ik was voornemens om nog een derde aan te schaffen, voor mijn partner, maar voorzien nu dus problemen met mijn bankrekeningen daardoor. Ik kan toch moeilijk voor ieder abonnement een eigen rekening openen?
Bladzijde 1 / 1
Dit gaat goed tot het scherm "wijzigen bankrekeningnummer". Op het moment dat dit scherm opent (ongeacht of ik dit scherm rechtstreeks uit "Mijn Simyo" oproep of dit via "automatisch opwaarderen" doe) zie ik achter het invulveld "rekeninghouder", waar mijn gegevens al ingevuld staan, dat in een blauw veld de tekst "Je hebt nog geen rekeninghouder ingevuld" staat. Ongeacht wat ik doe blijft deze melding aanwezig.
Ook als alle andere velden goed ingevuld zijn (er staan dan allemaal vinkjes achter) blijft deze tekst staan en krijg ik de pagina niet verzonden.
Waar doe ik iets fout of is het bij SimYo niet mogelijk om twee verschillende pre-paid abonementen aan één en dezelfde rekening te koppelen? Ik was voornemens om nog een derde aan te schaffen, voor mijn partner, maar voorzien nu dus problemen met mijn bankrekeningen daardoor. Ik kan toch moeilijk voor ieder abonnement een eigen rekening openen?
Hoi ErikS,
Dat klinkt frustrerend. :(
Staan er misschien leestekens in het rekeninghouder veld? Een punt achter je voorletter of een streepje in je naam bijvoorbeeld?
Dat kan problemen geven, daar zijn we mee bezig om dat te verhelpen.
Met welke browser gebeurt dit, en ben je in de gelegenheid om het met een andere te proberen?
Ik hoor het van je,
Groetjes,
Charlene
Waar doe ik iets fout of is het bij SimYo niet mogelijk om twee verschillende pre-paid abonementen aan één en dezelfde rekening te koppelen? Ik was voornemens om nog een derde aan te schaffen, voor mijn partner, maar voorzien nu dus problemen met mijn bankrekeningen daardoor. Ik kan toch moeilijk voor ieder abonnement een eigen rekening openen?
Internet explorer bood ook geen verbetering; zelfs een verslechtering want daar bleek het niet mogelijk automatisch op te waarderen met 10 euro omdat de butten ontbrak of onzichtbaar was.
Weer terug dus naar Firefox.
Maar gelukkig bij toeval de oplossing gevonden:
Het formulier om je bankrekening in te vullen of te wijzigen accepteert geen punt (.) tussen de voorletter(s) in de naam van de rekeninghouder.
Laat je de punt weg dan kuyn je je gewoon aanmelden. "W.A. van Buuren" moet je dus invoeren als "W A van Buuren"
Weer terug dus naar Firefox.
Maar gelukkig bij toeval de oplossing gevonden:
Het formulier om je bankrekening in te vullen of te wijzigen accepteert geen punt (.) tussen de voorletter(s) in de naam van de rekeninghouder.
Laat je de punt weg dan kuyn je je gewoon aanmelden. "W.A. van Buuren" moet je dus invoeren als "W A van Buuren"
Hoi ErikS,
Ja, dat was ook mijn antwoord, maar misschien had je dat nog niet gezien
Het is inderdaad wat onhandig, maar er wordt dus aan gewerkt dat je al je puntjes en streepjes weer kwijt kan ;)
Groetjes,
Charlene
Sorry, daar had ik dus overheen gelezen. Maar het is gelukkig opgelost
En daar gaat het uiteindelijk om 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.