.

Beantwoord

bankrekening inbrengen

  • 29 June 2013
  • 1 reactie
  • 337 Bekeken

Aangezien ik geen enkele respons krijg van de afdeling klantenservice op mijn vraag , wel een mailtje na een week hoe mijn ervaring is met de klantenservice .
nou slecht dus .... Hier mijn vraag dus maar weer gesteld ..

Bericht: Ik zou graag het automatisch opwaarderen aanzetten op mijn nummer maar dat lukt niet want er staat helemaal geen bankrekening in mijn gegevens , kan het ook niet inbrengen. Heb al een aantal keren aangeklikt maar er is nog nooit iets (0,01) van mijn bankrekening afgeschreven, dat is ook logisch want voor dit nummer is er geen bankrekening bekend. Weten jullie een oplossing voor dit probleem ? V

(ticketnummer #489847)

Ben benieuwd ??????
icon

Beste antwoord door Charlene 1 July 2013, 13:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Aangezien ik geen enkele respons krijg van de afdeling klantenservice op mijn vraag , wel een mailtje na een week hoe mijn ervaring is met de klantenservice .
nou slecht dus .... Hier mijn vraag dus maar weer gesteld ..

Bericht: Ik zou graag het automatisch opwaarderen aanzetten op mijn nummer maar dat lukt niet want er staat helemaal geen bankrekening in mijn gegevens , kan het ook niet inbrengen. Heb al een aantal keren aangeklikt maar er is nog nooit iets (0,01) van mijn bankrekening afgeschreven, dat is ook logisch want voor dit nummer is er geen bankrekening bekend. Weten jullie een oplossing voor dit probleem ? V

(ticketnummer #489847)

Ben benieuwd ??????


Hoi fedde2104,

Wij hebben uw email beantwoord op 26-6-2013. Ik begrijp uit uw antwoord dat die mail voor u niet zichtbaar was. Ik heb dit doorgestuurd naar de technische afdeling, hoe dit kan.
Ik zie in ons systeem dat er nog een verlopen activatiecode in ons systeem stond. Deze heb ik laten verwijderen, zodat u nu wel weer een bankrekening kunt invullen. Wij storten 1 cent op uw rekening, die wordt niet afgeschreven, en bij de storting vindt u uw activatiecode.

Laat u nog even weten of het nu lukt?

Groetjes,
Charlene

Reageer