Skip to main content

.

Automatisch opwaarderen is ingeschakeld en inmiddels is ook 1 ct overgemaakt, maar het opwaarderen werkt nog steeds niet. Wat mij opvalt is dat het selectierondje voor het bankrekeningnummer niet is geselcteerd. Ik kan dit selecteren en op “Aanpassen klikken. Maar wanneer ik daarna naar deze pagina terugkeer is opnieuw het selectierondje niet geselcteerd.

 

Met vr groet,

Douwe Bangma

Hoi @Senioren Beuningen 

Bellen met de klantenservice gaat sneller. bel 1200 vanaf je Simyo aansluiting (gratis). 

 

Succes. 


Hoi @Senioren Beuningen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie dat automatisch opwaarderen wel aanstaat. Het is zo dat je altijd na het aanzetten van deze functie eenmalig een handmatige opwaardering moet voldoen. Hierna zal er vanaf 2 euro automatisch worden opgewaardeerd. Mocht dit niet werken dan hoor ik dat graag.

Groetjes,
Seren​​​​​​​