.

Beantwoord

Automatische incasso lukt niet meer

  • 22 March 2014
  • 5 reacties
  • 508 Bekeken

Ik heb al jaren de automatische incasso, een groot gemak. Deze week ontdekte ik op mijn bankrekening incasso's van Buckaroo, ik ken dat incasso bureau niet, had er nog nooit van gehoord en heb dit gestorneerd. Nu blijkt dat dit een voor simyo werkend bureau is, tot 12 maart stonden alle afschriften in mijn overzicht gewoon op Simyo , nadere beschouwing van mijn overzicht gaf aan dat er ook al een betaling gereed stond om op 27 maart Afgeschreven te worden, dat zou met een gebruikers incasso niet moeten kunnen. Graag wil de automatische incasso weer willen laten ingaan en graag een antwoord hoe het kan dat er voor de 27e maart al een betaling gereed stond.
icon

Beste antwoord door Charlene 27 March 2014, 14:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hoi Greyhound46,

Voortaan gaan de automatische incasso's van het opwaarderen via de betaalomgeving van Buckaroo in plaats van die van Ogone. in feite verandert er niets, maar je ziet inderdaad een andere naam staan.
Wanneer we een aantal keer niet automatisch hebben kunnen afschrijven dan wordt het automatisch opwaarderen uitgeschakeld. Dat is dus gebeurd door die storneringen. Ik zie al wel dat je het opnieuw hebt proberen in te stellen, maar dat kan alleen hier handmatig weer worden aangezet via de financiële afdeling. Zij maken dit in orde als ze zien dat je minimaal €30 hebt opgewaardeerd. Als jij dus nog €20 kan opwaarderen met iDeal, en ons even een seintje geeft hier, dan laat ik de financiële afdeling doen wat zij doen moeten om weer automatisch te kunnen opwaarderen.
Sorry voor de verwarring die ontstaan is.
De betaling van 27 maart, weet je zeker dat die van Simyo is? Naar mijn weten kan dat ook niet voor een opwaardering. Buckaroo wordt door meer bedrijven gebruikt voor betaaldiensten.

Ik hoor het van je,

groetjes,
Charlene
Ik heb exact hetzelfde. Simyo is in mijn beleving vrij onverwacht overgestapt naar Buckaroo. Het zou al schelen wanneer de afschrijving makkeliojker te herleiden zou zijn naar Simyo. Ik heb nu net als Greyhoiudn gestorneerd omdat ik het niet vertrouwde en ook bij mij stond al een nieuwe incasso ingepland door buckaroo. Ik wil graag weer automatisch af laten schrijven van mijn rekeningals ik onder de 2 euro kom. Hoe regel ik dat?
Ik heb met Simyo Web to go precies hetzelfde probleem alleen kreeg ik per  van de klantenservice te horen dat bij navraag bij de financiele afdeling het helaas niet meer mogelijk was om automatische incasso in te schakelen bij Simyo web to go.

Groeten, Wibo
Ik heb hetzelfde probleem. Betaling is gestorneerd omdat Buckeroo mij niet bekend was.
Schandalig dat hier geen informatie vooraf over is gegeven. U begrijpt toch wel dat je vreemde afschrijvingen  meteen storneerd!!!
Uit onderstaande begrijp ik dat ik minstens 30 euro!!!! moet opwaarderen om de eenmalige machtiging weer te activeren.
Dát is helemaal schandalig! Ik wil net als altijd 10 euro opwaarderen, dan ben ik bij een eventuele diefstal een klein bedrag kwijt.

Grt Mar5000



Greyhound46,

Voortaan gaan de automatische incasso's van het opwaarderen via de betaalomgeving van Buckaroo in plaats van die van Ogone. in feite verandert er niets, maar je ziet inderdaad een andere naam staan.
Wanneer we een aantal keer niet automatisch hebben kunnen afschrijven dan wordt het automatisch opwaarderen uitgeschakeld. Dat is dus gebeurd door die storneringen. Ik zie al wel dat je het opnieuw hebt proberen in te stellen, maar dat kan alleen hier handmatig weer worden aangezet via de financiële afdeling. Zij maken dit in orde als ze zien dat je minimaal €30 hebt opgewaardeerd. Als jij dus nog €20 kan opwaarderen met iDeal, en ons even een seintje geeft hier, dan laat ik de financiële afdeling doen wat zij doen moeten om weer automatisch te kunnen opwaarderen.
Sorry voor de verwarring die ontstaan is.
De betaling van 27 maart, weet je zeker dat die van Simyo is? Naar mijn weten kan dat ook niet voor een opwaardering. Buckaroo wordt door meer bedrijven gebruikt voor betaaldiensten.

Ik hoor het van je,

groetjes,
Charlene
[/quote]
Badge +8
Hoi Meester Paul, Greyhound46 en Mar5000,

Wij hebben ons daar inderdaad goed in vergist.. :(
Ik begrijp heel goed dat je in deze tijd extra voorzichtig bent met betalingen en dergelijke. Excuses dus voor het ontbreken van enige communicatie hierover. Inmiddels hebben we besloten dat het niet nodig is om de €30 over te maken om weer van de functie gebruik te kunnen maken. Dat zou inderdaad klantonvriendelijk zijn geweest.

Het is heel vervelend dat jullie hier mee te maken hebben. Wij trekken er zeker lessen uit voor de toekomst.
Ik ga jullie aansluitingen doorgeven aan de financiële afdeling zodat zij de functie weer beschikbaar maken voor jullie.

Wiboh, voor web to go ben ik het even aan het navragen, hoe we het voor jou weer in orde kunnen maken, want ik denk wel dat het nog kan. Ik moet het alleen even goed navragen. Daar kom ik dus nog op terug, ok?


Groetjes, Charlene

Reageer