.

Beantwoord

automatische incasso aanzetten

  • 28 March 2014
  • 2 reacties
  • 468 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Door een vreemde incasso, (U wel bekend) niet leidend naar Symio heb ik het afgeschreven bedrag gestorneerd.
Ik heb de nota nu gewoon betaald.
Nu wil ik dat de automatische incasso weer actief wordt.
Wilt U hier zorg voor dragen en mij berichten.

Gr Klaas
icon

Beste antwoord door Ernst 31 March 2014, 10:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Hallo Klaas,

Dit zal een Simyo medewerker oppakken.

Graag wil ik je er op wijzen dat het hoogst onhandig is om op een openbaar forum privacy gevoelige informatie als een telefoonnummer te vermelden!
Ik hoop dat Simyo dit ook oppakt en je telefoonnummer weghaalt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Krook, welkom op ons forum :)

In je gegevens zie ik dat je je rekeningnummer inmiddels weer hebt geactiveerd. Als het goed is kun je nu weer 'automatisch opwaarderen' aanzetten. Kun je me laten weten of dat lukt?


RicoK; dank je voor het meedenken; naam is aangepast 😉

Reageer