Door een vreemde incasso, (U wel bekend)Â niet leidend naar Symio heb ik het afgeschreven bedrag gestorneerd.
Ik heb de nota nu gewoon betaald.
Nu wil ik dat de automatische incasso weer actief wordt.
Wilt U hier zorg voor dragen en mij berichten.
Gr Klaas
Bladzijde 1 / 1
Hallo Klaas,
Dit zal een Simyo medewerker oppakken.
Graag wil ik je er op wijzen dat het hoogst onhandig is om op een openbaar forum privacy gevoelige informatie als een telefoonnummer te vermelden!
Ik hoop dat Simyo dit ook oppakt en je telefoonnummer weghaalt.
Dit zal een Simyo medewerker oppakken.
Graag wil ik je er op wijzen dat het hoogst onhandig is om op een openbaar forum privacy gevoelige informatie als een telefoonnummer te vermelden!
Ik hoop dat Simyo dit ook oppakt en je telefoonnummer weghaalt.
Hoi Krook, welkom op ons forum :)
In je gegevens zie ik dat je je rekeningnummer inmiddels weer hebt geactiveerd. Als het goed is kun je nu weer 'automatisch opwaarderen' aanzetten. Kun je me laten weten of dat lukt?
RicoK; dank je voor het meedenken; naam is aangepast 😉
In je gegevens zie ik dat je je rekeningnummer inmiddels weer hebt geactiveerd. Als het goed is kun je nu weer 'automatisch opwaarderen' aanzetten. Kun je me laten weten of dat lukt?
RicoK; dank je voor het meedenken; naam is aangepast 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.