Skip to main content
Hallo,



Binnen 1 á 2 dagen is mijn internetbundel van 100 MB op, maar deze zal op 26 april 'pas' automatisch verlengd worden. Hierover heb ik enkele vragen:



Wordt de databundel ook eerder verlengd op het moment dat deze op is? Of kan ik handmatig een nieuwe bundel activeren, zodra het tegoed is verbruikt? Of zal dit betekenen dat de prepaidprijs van het buitenbundeltarief voor enkele dagen (tot 26 april) doorberekend zal worden? En áls ik handmatig een nieuwe bundel kan activeren, vanaf wanneer kan dit? Pas wanneer ik buiten de bundel zit en er waarschijnlijk al kosten zijn doorberekend (het zal lastig worden om exact op 0 MB uit te komen)?



Het zijn heel wat vragen, maar ik heb er vooralsnog geen eenduidig antwoord op kunnen vinden (het kan zijn dat ik niet goed zoek :)). 'k Zou graag willen weten hoe het exact zit. 



Hoor het graag, alvast vriendelijk bedankt!



Ruud
Hoi Ruud,



Zou een dagbundel uitkomst bieden, indien nodig?

(Het is maar een vraag)



Groet,

Friesian
Hallo Friesian,



Dank voor je snelle reactie! En vragen mag altijd 🙂.



Ik ben ondertussen door het internettegoed heen, helaas zelf al iets meer verbruikt waardoor er 47 cent van mijn beltegoed is afgegaan. De SMS kwam iets te laat binnen, waarschijnlijk vanwege de vertraging tussen het werkelijke gebruik van het internet en de verwerking bij Simyo. Internet heb ik nu zowel op mijn telefoon als bij de instellingen van Simyo uitgeschakeld.



Een dagbundel zou een optie kúnnen zijn, maar ik heb op dit moment geen enkele mogelijkheid om een nieuwe internetbundel aan te schaffen...




Hoi Ruud.,



Welkom op het forum :)



Als je een databundel hebt voor prepaid en je hebt alle MB's verbruikt, dan kun je pas een nieuwe bundel aanschaffen als de datum van 1 maand is verstreken. Als je automatisch verlengen aan hebt staan, dan wordt de bundel pas op die datum vernieuwd. Je kunt in de tussentijd ook niet tijdelijk een andere bundel nemen, wat Friesian aangeeft. Je zult echt moeten wachten tot de periode van 1 maand is verlopen. In jouw geval betekent het dus dat je pas op 26-042014 een nieuwe maandbundel kunt aanschaffen.



Heb ik je vragen zo goed beantwoord?
Hoi Ruud.,



Welkom op het forum :)



Als je een databundel hebt voor prepaid en je hebt alle MB's verbruikt, dan kun je pas een nieuwe bundel aanschaffen als de datum van 1 maand is verstreken. Als je automatisch verlengen aan hebt staan, dan wordt de bundel pas op die datum vernieuwd. Je kunt in de tussentijd ook niet tijdelijk een andere bundel nemen, wat Friesian aangeeft. Je zult echt moeten wachten tot de periode van 1 maand is verlopen. In jouw geval betekent het dus dat je pas op 26-042014 een nieuwe maandbundel kunt aanschaffen.



Heb ik je vragen zo goed beantwoord?





Hoi Dries, 



Je antwoord is duidelijk, bedankt! Jammer dat het niet mogelijk is om eerder te verlengen...
Hoi Ruud.,



Ja, dat is lastig, nog een paar daagjes zonder internet dus :(

Als je overigens veel internet verbruikt, ben je bij Sim only wel beter af. Daar kun je grotere bundels kiezen, en betaal je relatief minder.



Groetjes, Charlene

Reageer