Skip to main content
Mijn bundel wordt automatisch verlengd als het tegoed onder 2€ zakt. Mijn internetbundel heeft 4€ nodig om automatisch te kunnen verlengen. De belbundel kan dan dus niet automatisch verlengd worden. Hoe kan dit opgelost worden?
Hoi Antonia,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je hier je vraag komt stellen! Helaas is het mij niet helemaal duidelijk wat je bedoeld.



Op dit moment wordt jouw beltegoed automatisch aangevuld met €10 als je onder de €2 komt. Je geeft aan dat je een internetbundel gebruikt en dat je deze automatisch laat verlengen. Dit kost jou €4. Je hebt dan nog €6 over. Er wordt dan niet automatisch aangevuld.



Als je automatisch opwaarderen heen hebt staan, kun je de Onderling Bellen-bundel automatisch laten verlengen. Zo bel je elke maand voordelig met Simyo klanten. Deze bundel kost jou €2,50. Je hebt nog nog €3,50 aan beltegoed over. Waar gaat het precies mis?



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Jouw vraag komt in dit subforum beter tot zijn recht.



Groetjes,

Angela
Als ik 3,95 € over heb van mijn automatische belbundel heb ik niet genoeg om automatisch de internetbundel te laten verlengen. Want die kost 4 €. Ik zou willen dus dat de automatische verlenging van de belbundel niet bij 2€, maar bij 4 € zou plaatsvinden.

Vriendelijke groet, Marian
Hoi Antonia,



Ik begrijp de verwarring. Het enige wat belangrijk is, is dat je automatisch verlengen aan hebt staan wanneer je beltegoed onder de € 2,- komt 🙂 Op Mijn Simyo > Automatisch verlengen > Mijn internetbundel automatisch verlengen kun je dit gelukkig ook terugzien:



Goed om te weten Je kunt je bundel alleen automatisch verlengen als je beltegoed automatisch wordt opgewaardeerd wanneer je beltegoed onder de € 2,- komt.



Je kunt je internetbundel dus automatisch laten verlengen.



Heb je nog vragen? 🙂

Reageer