Skip to main content

.

Vandaag mail gekregen van noreply@simyo.nl met onderwerp "Automatisch Opwaarderen niet langer actief". De links in deze email verwijzen naar  http://myclang.com ?? waar ik dan mijn creditcardnummer mag invullen voor de nieuwe afhandelaar van de gegevens .Ziet er verdacht uit temeer daar er op de site van Simyo niets hierover te vinden is. Daarom naar klantenservice gebeld waar we te horen kregen dat het verhaal wel degelijk van Simyo afkomstig is..... Maar waarom dan geen vermelding op de site??
Hoi Scheerkees,



Welkom op het forum :)



Dankjewel voor je bericht. Het is goed dat je hier even naar informeert.



De e-mail is inderdaad vanuit Simyo verstuurt. Het automatisch opwaarderen voor klanten met een creditcard heeft een reset gekregen doordat Simyo wisselt van betalingsverwerker. Wij switchen van Ogone naar Buckaroo. Hierdoor moeten onze klanten opnieuw hun creditcard gegevens valideren. In de e-mail wordt dit ook aangegeven. Concreet gezegd wordt de dienst uitgezet en vragen we onze klanten die opnieuw te activeren.



Het staat niet op onze website, omdat wij dan een nieuwspagina zouden moeten aanmaken. Dat is op korte termijn niet voor elkaar te krijgen. Wel hebben we nu een topic hierover geplaatst op het forum. Kijk hier voor meer informatie.



Is het jou al gelukt om je creditcard gegevens opnieuw te activeren?

Reageer