Skip to main content
beste simyo,



ik wil graag automatisch opwaarderen. Bij het menu hiervoor kan ik echter alleen kiezen voor afschrijving via de creditcard, terwijl dit ook via een doorlopende machtiging kan.Helaas heb ik geen creditcard. Waar kan ik de optie vinden om via een doorlopende machtiging het beltegoed automatisch af te laten schrijvenals het beltegoed onder de 2,- kan?



mvg esmee
beste simyo,



ik wil graag automatisch opwaarderen. Bij het menu hiervoor kan ik echter alleen kiezen voor afschrijving via de creditcard, terwijl dit ook via een doorlopende machtiging kan.Helaas heb ik geen creditcard. Waar kan ik de optie vinden om via een doorlopende machtiging het beltegoed automatisch af te laten schrijvenals het beltegoed onder de 2,- kan?



mvg esmee




Hoi Esme,



Welkom op het forum :)

Onder de optie creditcard hoort de optie eenmalige machtiging te staan. Zie jij die niet op jouw persoonlijke pagina?

Ik hoor het van je,



Groetjes,

Charlene
Hoi,



Nee, dat staat er helaas niet. Ik had het al vergeleken bij iemand anders die ook bij Simyo zit. Hij had deze optie wel.

Ik heb wel mijn bankrekeningnummer toe kunnen voegen.



Mvg,

Esmee
Hoi,



Nee, dat staat er helaas niet. Ik had het al vergeleken bij iemand anders die ook bij Simyo zit. Hij had deze optie wel.

Ik heb wel mijn bankrekeningnummer toe kunnen voegen.



Mvg,

Esmee




Hoi esme,



Welke browser gebruik je? En is het misschien mogelijk voor je om hier een print screen van te maken? Dan kan ik dit doorsturen naar de IT-afdeling.



Groetjes,

Charlene
hallo charlene,



Het lukt me niet om een afbeelding te uploaden.

Ik gebruik chrome, maar bij IE lukt het krijg ik de optie ook niet te zien.

Kan ik de afbeelding e-mailen?
hallo charlene,



Het lukt me niet om een afbeelding te uploaden.

Ik gebruik chrome, maar bij IE lukt het krijg ik de optie ook niet te zien.

Kan ik de afbeelding e-mailen?




Ja, stuur hem maar naar: [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. mij :)

Alvast bedankt!



Groetjes,

Charlene
Hoi,



Nee, dat staat er helaas niet. Ik had het al vergeleken bij iemand anders die ook bij Simyo zit. Hij had deze optie wel.

Ik heb wel mijn bankrekeningnummer toe kunnen voegen.



Mvg,

Esmee




Hoi Esme,



Het staat er weer als het goed is! :)

Laat je het even weten of je het nu ook weer ziet?



Groetjes,

Charlene
Hoi Charlene,



Als het goed is, is het gelukt. De optie stond erbij.

Hartelijk dank!



Esmee Dekker
Hoi Charlene,



Als het goed is, is het gelukt. De optie stond erbij.

Hartelijk dank!



Esmee Dekker




Hoi Esme,



Fijn om te horen dat je nu wel de optie nu wel ziet staan. Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer