.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen via bankreknr. is uitgeschakeld?

  • 11 July 2014
  • 1 reactie
  • 285 Bekeken

Een tijdje geleden heb ik mijn Prepaid-abonnement ingesteld op automatisch opwaarderen. Dat ging fout toen ik bij het veranderen van mijn bankrekening, per ongeluk, Simyo was vergeten in te lichten. Zonder enige waarschuwing vooraf heeft Simyo de atomatisch opwaardering stopgezet. Waarna ik kennelijk meteen besmet ben verklaard want ik kan de automatische opwaardering niet meer aanzetten. Ik vind dat niet erg commercieel van Simyo.
icon

Beste antwoord door Kim 14 July 2014, 11:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Hawkeye, welkom op het forum van Simyo! :)

Vervelend dat de automatische opwaardering is uitgezet, doordat we niet konden incasseren van het rekeningnummer dat je had doorgegeven. Ik zie dat dit in maart 2013 is gebeurd en je vervolgens toen via iDEAL €10 hebt opgewaardeerd.

Wanneer je via iDEAL in totaal voor €30 hebt opgewaardeerd, kan onze financiële afdeling weer de optie voor je aanzetten om via je bankrekeningnummer automatisch op te waarderen 🙂

Reageer