.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen niet mogelijk middels credit card

  • 21 January 2013
  • 1 reactie
  • 587 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

Na het wijzigen van een bankrekening nummer een code op mijn afschrift ontvangen en deze op de site ingevuld. Hierna automatisch opwaarderen weer aangezet en moet ik mij weer identificeren met mijn creditcard gegevens. (waarom en is dit niet allemaal dubbel?) Nu vandaag weer een dag aan het kl.ten omdat mijn beltegoed weer niet opgewaardeerd blijkt te kunnen worden vanaf de creditcard. Dus heb ik nu maar een iDeal betaling gedaan en kan ik hopelijk straks weer bellen.  Nu laat het mij toch niet los en ga ik opnieuw proberen automtisch opwaarderen in te schakelen en geef weer mijn creditcard gegevens op. Ik heb gekozen voor het opwaarderen van 20,- indien mijn beltegoed lager is als 2,-.  Het vreemde is dat de website nu aangeeft om 2,- van mijn creditcard te schrijven.  Ik las op een forum dat zo'n klein bedrag niet mogelijk was bij een creditcard afboeking?

Beste Simyo, hoe krijgen wij dit weer netjes opgelost?
Wil gewoon bellen en geen gezeur elke keer.
Waarom eerst een code op je afschrift van een gewoon bankrekeningnummer als controle en moet je de optie automatisch opwaarderen op de site aanzetten met een nummer van mijn creditcard ?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Groeten,

MacDonald
icon

Beste antwoord door Natascha 22 January 2013, 14:07

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi MacDonald,

Welkom op het forum!
Er zijn problemen met het automatisch opwaarderen met een credit card bij Simyo. Er wordt hier aan gewerkt om dit op te lossen voor de klanten. Ik zie in het systeem dat je rekeningnummer is geactiveerd bij Simyo. Je kan het automatisch opwaarderen activeren via een éénmalige machtiging. Op deze manier kan je opwaarderen via je rekening zolang het probleem van de credit card niet is opgelost.

Reageer