.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen bij welk bedrag?

  • 21 October 2013
  • 5 reacties
  • 7609 Bekeken

Ik heb een prepaid simyo. Per 2 euro wordt mijn tegoed automatisch opgewaardeerd. Maar binnenkort wil ik een 250 MB internet erbij pakken voor 7 euro en moet je tegoed minimaal 7 euro zijn. Wordt mijn tegoed dan iedere keer automatisch bij 7 euro opgewaardeerd of blijft dat op 2 euro staan? 
icon

Beste antwoord door Charlene 22 October 2013, 14:26

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Ik heb een prepaid simyo. Per 2 euro wordt mijn tegoed automatisch opgewaardeerd. Maar binnenkort wil ik een 250 MB internet erbij pakken voor 7 euro en moet je tegoed minimaal 7 euro zijn. Wordt mijn tegoed dan iedere keer automatisch bij 7 euro opgewaardeerd of blijft dat op 2 euro staan? 

Hoi Seberta,

Je gaat dan nog steeds automatisch opwaarderen bij de grens van €2. Als je de prepaid internetbundel aanschaft, dan moet je zorgen dat je minstens €7 hebt, om de bundel af te rekenen :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 2
Dames en heren van Simyo,

Ook ik vroeg me af hoe het gaat met het automatisch opwaarderen bij automatische verlenging van een prepaid internet bundel van 7 euro en kwam dit bericht tegen. Ik kwam ook een bericht tegen uit 2012 van een mevrouw met een gelijksoortig probleem bij de 'onderling bellen bundel' van 2,50 euro.

Daarom vraag ik me af hoe moeilijk het voor jullie moet zijn om het tegoed automatisch op te waarderen bij een hoger minimaal bedrag dan 2 euro. Om te voorkomen dat automatische verlenging van prepaid internet mislukt, zou ik bijvoorbeeld al vanaf een minimum van 10 euro automatisch willen laten opwaarderen.

Groet,
Willem
Reputatie 5
Badge +11
Dames en heren van Simyo,

Ook ik vroeg me af hoe het gaat met het automatisch opwaarderen bij automatische verlenging van een prepaid internet bundel van 7 euro en kwam dit bericht tegen. Ik kwam ook een bericht tegen uit 2012 van een mevrouw met een gelijksoortig probleem bij de 'onderling bellen bundel' van 2,50 euro.

Daarom vraag ik me af hoe moeilijk het voor jullie moet zijn om het tegoed automatisch op te waarderen bij een hoger minimaal bedrag dan 2 euro. Om te voorkomen dat automatische verlenging van prepaid internet mislukt, zou ik bijvoorbeeld al vanaf een minimum van 10 euro automatisch willen laten opwaarderen.

Groet,
Willem


Hoi Willem59,

Het is inderdaad beste moeilijk voor ons om automatisch opwaarderen te kunnen laten gebeuren bij een ander bedrag dan €2.
Mede daarom kun je bij Simyo ook kiezen voor een vaste datum in de maand om automatisch op te waarderen. Dat kun je bijvoorbeeld 1 dag voordat je bundel verlengd wordt laten doen, zodat je genoeg beltegoed hebt als je bundel verlengd wordt 🙂
Reputatie 2
Hoi moddertor Ernst :-)

Daar was ik al bang voor. Omdat ik dat een prutsoplossing vind, maar wel al jaren tevreden ben met de service en tarieven van Simyo, heb ik mijn prepaid ondertussen om laten zetten in sim-only. Voor mij is het dus geen probleem meer.

Toch vind ik deze beperking voor prepaid klanten een klein minpuntje.

Groetjes,
Willem
Badge +8
Hoi moddertor Ernst :-)

Daar was ik al bang voor. Omdat ik dat een prutsoplossing vind, maar wel al jaren tevreden ben met de service en tarieven van Simyo, heb ik mijn prepaid ondertussen om laten zetten in sim-only. Voor mij is het dus geen probleem meer.

Toch vind ik deze beperking voor prepaid klanten een klein minpuntje.

Groetjes,
Willem


Hoi Willem59,

Dat is ook positief voor je tarieven. 😉

groetjes,
Charlene

Reageer