.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen aangezet, waarom werkt dit nog niet?

  • 7 March 2015
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Badge +2
Ik heb eerder deze week automatisch opwaarderen aangezet voor mijn andere Simyo prepaid aansluiting.
Maar zie nog niet dat het is aangezet en hij heeft ook nog niet opgewaardeerd. Kan dat ?

P.s. voor alle duidelijkheid ik heb een simyo abonnement maar daarnaast ook een tweetal prepaids.
1 nummer gaat de opwaardering prima, alleen die op 314 eindigd niet.
icon

Beste antwoord door Ruud 9 March 2015, 11:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Heb je een bedrag ingesteld waar hij moet opwaarderen? Dus zeg maar onder de 5 Euro opwaarderen?

Als je onder het ingestelde bedrag zit doet hij pas opwaarderen
Badge +2
Ja onder 2 euro, dat is standaard toch ? of heb ik een veld gemist .

Heb je een bedrag ingesteld waar hij moet opwaarderen? Dus zeg maar onder de 5 Euro opwaarderen?

Als je onder het ingestelde bedrag zit doet hij pas opwaarderen
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Hubble,

Leuk dat jij jouw vraag op ons forum stelt.
Ik zie dat het automatisch opwaarderen nu juist is ingesteld en ook al werkt:D

De reden dat het bij jou nog niet werkte was dat jij wel al je rekeningnummer aan je aansluiting had gekoppeld, echter had je nog niet de het automatisch opwaarderen ingeschakeld. Wel heel fijn om te zien dat het nu werkt.:)

Had de uitleg per mail geholpen?

@maikel.martens Bedankt voor het meedenken. Even ter aanvulling, de grens voor het opwaarderen is inderdaad altijd standaard €2,-. Het bedrag waarmee je wil opwaarderen kun je zelf instellen met een minimum van €10,-.

Reageer