Skip to main content
Beste mensen,



Ik heb automatisch opwaarderen aangezet (als minimum bedrag bereikt wordt). Nu is de betaling voor bevestiging van rek.nr. gelukt. Dat zie ik op bankafschrift. Al 6 dagen geleden. Echer bij inloggen op mijn simyo, zie ik dat het automatisch opwaarderen kennelijk nog niet aan staat. Wat kan daarvan de reden zijn?

Moet ik nog meer geduld hebben dan 6 dagen. Dat lijkt me vreemd, want dit lijkt me toch automatisch gekoppeld te worden en dan is 6 dagen ruim lijkt me.



Dank voor een tip / reactie / oplossing,



Groeten,

Stephan
Hoi stephan e67,



Ik zie inderdaad dat je je bankrekeningnummer hebt geactiveerd via Mijn Simyo, maar heb je daarna ook nog via Mijn Simyo Automatisch Opwaarderen aangezet? 😕 Het zijn namelijk twee 'handelingen', eerst activeer je je bankrekening via Mijn Simyo en vervolgens kan je Automatisch Opwaarderen aanzetten :)



Dit kan je doen op de overzichtspagina van Mijn Simyo, onder 'mijn tegoed opwaarderen' vind je de mogelijkheid 'Automatisch opwaarderen >' terug.



Laat je even weten of het gelukt is? 🙂
Beste Kim,



Ik heb het zojuist na het activeren van bank rek. ook aangezet. Ik heb me daar waarschijnlijk in vergist, en dacht dat het een handeling was.

Inmiddels dus gelukt !



Dank voor de reactie en de oplossing.





Groeten,

Stephan
Hoi stephan e67,



Fijn dat het is gelukt, ik zie inderdaad ook dat Automatisch opwaarderen nu aan staat :)



Graag gedaan hoor! 🙂



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!

Reageer