.

Beantwoord

automatisch opwaarderen?

  • 30 January 2013
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Badge +1
Hallo,

waarom hebben ze weer € 10.= van mijn bankrekening afgehaald terwijl ik van af 15 januari maar € 5,39 verbruikt heb volgens jullie eigen Verbruik staatje?
Dat mag toch pas als het saldo lager is dan € 2.=
Volgens Mijn saldo zou ik nu € 9.30 hebben, maar dat klopt dan toch niet?
Dit pik ik niet!
icon

Beste antwoord door Wayne 30 January 2013, 16:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Moppie,

Indien je sinds de opwaardering van €10,00 op 15 januari slechts €5,39 hebt verbruikt was jouw beltegoed op het moment van de opwaardering negatief.

Ik wil je adviseren om jouw verbruik (tabblad verbruik) naast de betalingen (tabblad betalingen op jouw persoonlijke pagina) te houden. Hier kan je zien dat de opwaarderingen overeen komen met het verbruik.
Badge +1
Hey Moppie,

Indien je sinds de opwaardering van €10,00 op 15 januari slechts €5,39 hebt verbruikt was jouw beltegoed op het moment van de opwaardering negatief.

Ik wil je adviseren om jouw verbruik (tabblad verbruik) naast de betalingen (tabblad betalingen op jouw persoonlijke pagina) te houden. Hier kan je zien dat de opwaarderingen overeen komen met het verbruik.


Echt niet!
Ik bel bijna nooit en sms ook niet veel.
Toen mijn beltegeod werd opgewaardeerd stond ik niet rood, dat weet ik zeker!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Moppie,

Ik zie dat je vraag inmiddels ook beantwoord is via Facebook. Uit onze berekening bleek dat je een negatief beltegoed saldo had op het moment van opwaarderen. Dit had te maken met het gevoerde gesprekken in het buitenland. Buitenland verbruik wordt vaak met een vertraging verwerkt.

Groetjes,

Alex

Reageer