.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen

  • 5 July 2013
  • 3 reacties
  • 480 Bekeken

Badge
Vorig jaar heb ik automatisch opwaarderen aangevraagd en tot op heden nog steeds geen activatie-code ontvangen.
Ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijzigen en een nieuwe activatiecode ontvangen.
#501704.

Vr. groet,
Gwendolien
icon

Beste antwoord door Natascha 8 July 2013, 14:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Vorig jaar heb ik automatisch opwaarderen aangevraagd en tot op heden nog steeds geen activatie-code ontvangen.
Ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijzigen en een nieuwe activatiecode ontvangen.
#501704.

Vr. groet,
Gwendolien


Hoi Gwendolien,

Welkom op het forum!
Ik zie dat er op 8 juli een storting is gedaan van €0,01 op rekeningnummer: 044*****51. De storing is gedaan door KPN inzake Simyo.
In de omschrijving staat de activatiecode vermeld.
Badge
Vorig jaar heb ik automatisch opwaarderen aangevraagd en tot op heden nog steeds geen activatie-code ontvangen.
Ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijzigen en een nieuwe activatiecode ontvangen.
#501704.

Vr. groet,
Gwendolien


Hoi Gwendolien,

Welkom op het forum!
Ik zie dat er op 8 juli een storting is gedaan van €0,01 op rekeningnummer: 044*****51. De storing is gedaan door KPN inzake Simyo.
In de omschrijving staat de activatiecode vermeld.

Hallo Natascha,
Ik kan zelf niet mijn actitvatie-code zien omdat ik daartoe niet bevoegd ben bij mijn bank, misschien jullie wel? Kunnen jullie mij deze dan geven?
Vr. gr.
Gwendolien
Badge +8
Hallo Natascha,
Ik kan zelf niet mijn actitvatie-code zien omdat ik daartoe niet bevoegd ben bij mijn bank, misschien jullie wel? Kunnen jullie mij deze dan geven?
Vr. gr.
Gwendolien


Hoi Gwendolien,

Die code wordt automatisch verstuurd en die is voor ons nergens in te zien helaas.
Wellicht kun je aan je bank vragen of zij hem doorgeven? Hij staat gewoon op je afschrift, of is na te lezen op je internetbankieren, bij de storting. Wanneer je zelf niet bevoegd bent om je afschriften in te zien, dan weet ik helaas geen andere oplossing.

Groetjes,
Charlene

Reageer