.

Beantwoord

Automatisch opwaarderen

  • 25 May 2013
  • 5 reacties
  • 913 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Ik heb weer eens geprobeerd automatisch op te waarderen via credit card. Weer mislukt.vorig jaar gaf simyo bericht dat ze problemen hadden.nu een jaar later nog steeds niet mogelijk.de ellende is dat je meteen geen telefoon hebt en internet.
Wanneer garanderen jullie dat het wel werkt
icon

Beste antwoord door Charlene 27 May 2013, 15:01

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Welke melding krijg je Jenn.
Heb je het meerdere keren geprobeerd?
Badge
Zoals je in het systeem kan zien , uw betaling van is mislukt wij hebben verrekend met beltegoed. Dat was ook 06-12-2012 en zo kunnen we wel een tijdje doorgaan.zie mijn vorige reacties
Badge
Ik wil graag weten kan het nu met creditcard of niet.hebben jullie nog steeds problemen zoals vorig jaar gemeld of niei.
Reputatie 3
Badge +9
Je zal even moeten wachten tot iemand van de klantenservice hierna gaat kijken. Dit zal hoogstwaarschijnlijk na het weekend zijn.
Misschien ook eens de creditcard maatschappij benaderen waar het precies misgaat.
Ik had zelf (bijna) nooit problemen met mijn creditcard.
Badge +8
Ik heb weer eens geprobeerd automatisch op te waarderen via credit card. Weer mislukt.vorig jaar gaf simyo bericht dat ze problemen hadden.nu een jaar later nog steeds niet mogelijk.de ellende is dat je meteen geen telefoon hebt en internet.
Wanneer garanderen jullie dat het wel werkt


Hoi Jenn,

Automatisch opwaarderen met creditcard, werkt inderdaad nog steeds niet.
Je kunt het beste het rekeningnummer wijzigen naar een bankrekeningnummer, ipv een creditcard. Dan kun je prima opwaarderen.
We kunnen op dit moment helemaal niets zeggen over wanneer het weer gaat lukken met een creditcard.
Dat spijt ons ook. Excuses voor het ongemak.

@Martijn®: Voorlopig zal het bij niemand werken, opwaarderen via creditcard. Er wordt aan gewerkt..

Groetjes,
Charlene

Reageer