.

Beantwoord

Automaties opwaarderen en onderlingbundel

  • 28 June 2012
  • 1 reactie
  • 811 Bekeken

Badge
Hallo, mijn telefoon staat op automaties opwaarderen dit gebeurd als het beltegoed onder de 2 EU.is, nu staat het beltegoed op 2,20 EU.
Nu wilde ik de onderling bundel inschakelen maar krijg ik de melding dat er minstens 2,50 EU beltegoed op moet staan.
Is het dan niet beter om bij 2,50 automaties op te waarderen zodat ik altijd zonder problemen mijn onderling bellen kan activeren.
Nu zou ik eerst 10 EU met IDEAL moeten opwaarderen wat in dit geval niet zo handig vind, of voor 30 eucent SMSjes versturen om onder de 2 EU te komen.
Het is al met al niet handig vind ik.

Groeten Corry.
icon

Beste antwoord door Manisha 30 June 2012, 13:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Corry,

Wij raden je in dit geval aan om het automatisch opwaarderen in te stellen op een vaste dag in de maand. In dit geval wordt er op deze datum met een bedrag naar keuze (minimaal €10,00) automatisch opgewaardeerd. Hierna kun je ook direct een onderling bellen bundel aanschaffen. Je hebt op deze manier altijd voldoende beltegoed om de onderling bellen bundel van €2,50 aan te schaffen. \

Je kunt de instellingen voor automatisch opwaarderen wijzigen door onder het tabblad Gegevens & Instellingen automatisch opwaarderen uit te schakelen en het na een kwartier opnieuw aan te zetten.

Groetjes,

Manisha

Reageer