.

Beantwoord

app voor internet bundel activeren

  • 13 February 2013
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

Badge
Voor mij zou het een uitkomst zijn als Simyo een app ontwikkeld waarmee je je internetbundel kunt activeren, zou voor mij super zijn. Weet vaak niet van te voren wanneer ik een bundel wil gaan gebruiken. En dan het liefst zo dat de kosten van de app aanzetten ook onder de dagbundel valt. Hier mee is volgens mij voor Simyo nog heel wat geld te verdienen. In mijn geval zal ik hem wel een paar maal per maand gebruiken. En dan graag een android app.
icon

Beste antwoord door Alex 15 February 2013, 11:19

Bekijk originele reactie

4 reacties

Volkomen mee eens. Het is van de domme dat je in het jaar 2013 bij Simyo met een Mobiel prepaid abbonnement nog van een vaste internetverbinding (PC)  of een dure mobiele internetverbinding gebruik moet maken om een MOBIELE internetbindel te activeren.
Ik overweeg dan ook over te stappen naar b.v. T-Mobile waar het activeren van een internetbundel met een gratis sms mogelijk is!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Goldenluck en Pothaar,

Hier zit best wat ingewikkelde techniek achter. We zijn in ieder geval bezig met een eigen Simyo app. We zullen deze binnenkort lanceren. Ik denk dat het nog niet mogelijk is om de internetbundel te activeren vanaf de app.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex,

Dat begrijp, maar zou het ook mogelijk kunnen zijn om het met een sms te activeren, zoals bij t-mobile op dit moment.
Zou ook al een uitkomst zijn. Bij T-mobile is dit gratis, het zou voor Simyo ook weer meer inkomsten betekenen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi goldenluck,

Het heeft inderdaad z'n voordelen. Dat scheelt natuurlijk een hoop tijd. Ik zal het aan afdeling 'techniek' doorgeven. Zij kunnen dit eventueel inregelen.

Groetjes,

Alex

Reageer