Skip to main content
Ik begrijp dat opwaarderen via internet per 1 april niet meer kan en Ik begrijp ook dat KPN dat graag wil, maar ik ben er absoluut niet blij mee. Als ik  mijn mobiele telefoon verlies en een eventuele vinder het misbruikt door veel vuldig te bellen ongeacht waar naar toe. Dan betaal ik een rekening, waar ik niet verantwoordelijk voor ben. M.a.w. zet je portemonnee maar open en laat een ander maar graaien.



Ik zoek naar een alternatief, waarbij ik e.e.a. zelf in de hand heb. Of moet ik de ouderwetse telefoonkaart maar weer gebruiken?

 
Hoi henryslot,



Welkom op het forum :)

Opwaarderen via internet blijft gewoon bestaan. Mobiel Opwaarderen via 1244 kunnen we helaas niet meer aanbieden.

Je hoeft dus niet voor automatisch opwaarderen te kiezen, je kunt gewoon per keer opwaarderen op Mijn Simyo. Je betaalt dan via iDeal. Dan houd je nog steeds alles zelf in de hand :)

Telefoonkaarten met tegoed, gaat Simyo niet aanbieden. Wij houden alles 100% online.

Mocht je nou ooit je toestel kwijtraken (we hopen natuurlijk van niet), dan kun je sowieso je aansluiting via Mijn Simyo blokkeren wegens verlies/diefstal. Dan kan niemand van je telefoon gebruik maken.



Heb ik je vraag hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer