.

Beantwoord

Alleen nieuwe simkaart nodig, prepaid accounts koppelen of opheffen?

  • 3 July 2015
  • 1 reactie
  • 137 Bekeken

Hallo

Ik ben laatst mijn (prepaid-)simkaart kwijtgeraakt. Hierna had ik direct een nieuwe (prepaid-)simkaart aangevraagd, met nummerbehoud.
Nu zit ik dus met twee simyo-accounts, waarvan Ă©Ă©n met het oude nummer en zonder simkaart, en Ă©Ă©n met een simkaart en een verkeerd nummer.
Ik had gehoopt dat ik met nummerbehoud alles goed kon laten komen, maar blijkbaar kan dat niet binnen simyo.
Kan ik nu het beste mijn nieuwe simyo-account opzeggen en een vervangende sim vragen op mijn oude account, of bestaat er een andere mogelijkheid om de accounts te koppelen ofzoiets.
En als ik mijn nieuwe account op moet zeggen, kan ik dan mijn geld terug krijgen, gezien ik er niks mee gedaan heb daar ik nog geen nummerbehoud heb kunnen aanvragen?
icon

Beste antwoord door Naomi 6 July 2015, 10:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi WGevaert, welkom op het Simyo forum :D

Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Prepaid.

Het klopt dat je door middel van een nieuwe bestelling geen nieuwe simkaart kan aanvragen. Bij een nieuwe bestelling krijg je ook een ander telefoonnummer. Als je alleen een nieuwe simkaart nodig hebt, dan kun je deze bestellen op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart. Deze ontvang je binnen drie werkdagen en kost € 5.

Je geeft het zelf al aan: de nieuwe bestelling kun je annuleren 🙂 Dit gaat via de volgende link: https://www.simyo.nl/annuleren. Mijn collega van annuleringen zal het dan voor je verwerken. Het aanschafbedrag ontvang je terug. Als er gebruik van is gemaakt, dan betaal je alleen de verbruikskosten.

Heb je hier vragen over?

Reageer