.

Beantwoord

Afsluiting voorkomen

  • 15 January 2014
  • 4 reacties
  • 214 Bekeken

Beste Simyo,
Ik heb de vraag ook via twitter gesteld, maar de reactie was heel kort en onduidelijk. Het gaat om het volgende.

Ik heb een simkaart, die al 5.5 maand niet is gebruikt, hiervoor heb ik een waarschuwingsmelding ontvangen, ik zou binnen 15 dagen een uitgaand gesprek moeten voeren, of sms moeten versturen. Probleem is nu dat ik de simkaart even niet kan vinden, echter kan ik wel inloggen op de website met desbetreffende nr.

Myn vraag: is het ook goed, dat ik via de website een sms bericht verstuur ? Word het dan alsnog verlengd, en niet beeindigd?\


Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Scotsman 16 January 2014, 08:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo zal met het definitieve antwoord moeten komen, maar als ik me goed herinner is dit hier al eens eerder gevraagd, en het antwoord was toen: ja, het sturen van een sms via de website is voldoende om te voorkomen dat je prepaid aansluiting verloopt.
Badge +8
Beste Simyo,
Ik heb de vraag ook via twitter gesteld, maar de reactie was heel kort en onduidelijk. Het gaat om het volgende.

Ik heb een simkaart, die al 5.5 maand niet is gebruikt, hiervoor heb ik een waarschuwingsmelding ontvangen, ik zou binnen 15 dagen een uitgaand gesprek moeten voeren, of sms moeten versturen. Probleem is nu dat ik de simkaart even niet kan vinden, echter kan ik wel inloggen op de website met desbetreffende nr.

Myn vraag: is het ook goed, dat ik via de website een sms bericht verstuur ? Word het dan alsnog verlengd, en niet beeindigd?\


Alvast bedankt voor de reactie.


Hoi Simoscar,

Het was inderdaad een kort antwoord,dat is meestal op Twitter, maar het antwoord is ook gewoon: ja 🙂 Een sms vanaf de site is ook uitgaand verkeer, dus dan blijft je aansluiting gewoon actief.
Ik zie je smsje staan, dus het is gelukt. 🆒

Groetjes,
Charlene
De reactie was wel duidelijk, maar vond het een beetje kort door de bocht ( zoals je zegt, twitter weinig tekens beschikbaar vandaar )
Ik wilde het ook zeker weten, omdat de simkaart voor mij van groot belang is.

Bedankt voor de reactie en begrip
Badge +6
Hoi Simoscar,

Fijn dat via deze weg alsnog je vraag naar wens beantwoord is 🙂.

Reageer