Skip to main content
Ik merkte gister op dat ik niet kon bellen , wegens administratieve redenen niet mogelijk. In de veronderstelling dat dit wellicht een storing was schonk ik er geen aandacht aan. Echter, vandaag kan ik nog steeds niet bellen. graag dit zsm oplossen. Ik betaal automatisch de telefoonrekening dus daar kan het niet aan liggen. Er word gemeld dat ik telefonisch contact kan opnemen met de servicedesk maar ik kan niet bellen. simyo kunnen Jullie dit zsm oplossen. Alvast dank.
Hoi SvDijk,



Welkom op het Forum!



Ik vind het erg vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je simkaart. 😞 Ik heb het even voor je uitgezocht en zie inderdaad dat je voldoende beltegoed hebt.



Om dit probleem voor je te verhelpen, heb ik je simkaart voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon over vijf minuten uit en aan te zetten. Hierna zou je probleemloos gebruik kunnen maken van je aansluiting.



Laat je mij weten of het lukt op deze manier?



Groetjes,

Asma
hoi Asma,



Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben zojuist in de gelegenheid geweest om mijn telefoon uit en aan te zetten en ik heb getest: ik kan weer bellen.

Heel fijn, bedankt voor de goede service 🙂
Hoi SvDijk,



Wat mooi dat je weer kunt bellen 😃 Namens Asma: heel graag gedaan. Trek je aan de bel als je in de toekomst weer 's ergens tegenaan loopt?



Groetjes,

Jihane

Reageer