Skip to main content
Ik heb een overstap binnen Simyo gemaakt van simonly abo naar prepaid met nummerbehoud. Aanvankelijk leek de overstap vlekkeloos te verlopen, echter kreeg ik ten onrechte een factuur voor mijn simonly abo nadat deze was beeindigd. Hiervoor ben ik gebeld en is er door jullie vergoeding van de factuurkosten aangeboden. Niks op aan te merken verder.

Omdat het simonly abo blijkbaar nog doorliep, is deze administratief pas op 1 januari 2014 beëindigd.

Op dit moment kan ik niet meer bellen en gebeld worden met mijn prepaid wegens administratieve redenen. Op einde contractdatum te weten 29 november 2013 is het wel goed omgezet en werkte het ook allemaal. Mijn nummer is destijds keurig overgezet op mijn prepaid kaart.

Verder is mijn beltegoed in orde verwacht ik en heb ik geen dataverbinding actief. Ik ben er pas vandaag achter gekomen omdat ik geen telefonie gebruikt heb t/m 2 januari.

Wat is er nu weer misgegaan? Ik ga er van uit dat jullie dit met spoed oplossen.
Telefonisch contact gehad en probleem is opgelost (na een reset van mijn simkaart, werkte alles weer), maar ik heb nog een ander probleem.



In 'mijn simyo' omgeving zijn nog de oude simkaartgegevens aanwezig. Ook zie ik mijn prepaid tegoed niet. Als u dit ook nog even oplost dan ben ik weer een tevreden klant.
Hoi Chandaron, welkom op het Simyo forum :)



Gelukkig werkt je nieuwe simkaart inmiddels naar behoren. Worden we blij van :o



Voor wat betreft je Mijn Simyo; die heb ik even doorgezet naar onze IT'ers. Zij zullen het omzetten naar de juiste Mijn Simyo omgeving.

Dat zal vandaag of morgen gebeuren.

Reageer